donderdag 29 oktober 2009

Workshop derwents

Afgelopen dinsdag is er bij Gewe een workshop inkleuren met Derwents gegeven. De dames mochtten de potloden uitproberen door middel van een boekje te maken. Ik had kaartjes gemaakt met drie hokjes erop getekend en alle kleurnummers, zodat je heel makkelijk kunt kijken welke kleur het beste bij je papiertje past. Er kwamen al zo'n prima resultaten zeg, echt ontzettend goed gedaan door de dames!!
Papier dat ik gebruikt heb is de Wisteria lijn van Basic Grey, een magnoliastempeltje, bloemetjes zijn Hydrangea Petals, takjes gemaakt met de Martha Stewart pons en een nestabilitie gebruikt.
Hieronder kun je zien hoe ik de blaadjes heb verdeeld met de kleurnummers. Natuurlijk is alles te verkrijgen bij Gewe Hobby!


Dinsdagavond 24 November is er een workshop kleuren met de Copics en daar zijn nog enkele plaatsen open, dus als je zin hebt mail dan naar info@ge-we.nl . misschien zie ik je dan daar wel!
Nog een fijne dag verder!
Liefs Angelique

11 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat een prachtig boekje is dit en wat heb je het heel mooi ingekleurd!!
schitterend hoor!!

Marjanne zei

Prachtig handig boekje!!

Loes Oorschot zei

O o ooooh wat is dit schitterend!!
Alles aan dit boekje is mooi!

Groetjes, Loes

Knutselbeppie zei

Ik was bij die workshop en vond het heel erg leuk en gezellig.

In het echt is het boekje nog mooier. Ik had het boekje al eerder op het blog gezien en toen gedacht: dat zal ik ook eens maken. Maar zoals zo vaak was daar nog niets van gekomen. Ik heb het nog niet af maar ik weet dat het super gemakkelijk is in het gebruik. Echt een aanrader.

Angelique en Gerda, bedankt voor de leuke avond en tot over veertien dagen.

groetjes,
Bep en Moeder Jo.

mariska zei

Wat is dat boekje mooi geworden zeg!!
Hij klopt gewoon helemaal!! De juiste kleur, niet te veel embleshments. Gewoon super!!!

Liefs mariska

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje !

Groetjes Ida

Erika zei

Wat een mooi boekje is dit zeg, en nog superhandig ook!

Groetjes Erika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend boekje, en heel handig!
Groetjes van Jacqueline

Trudy zei

Wat een geweldige boekje, helemaal super
Groetjes Trudy

Angelique zei

Dank jullie wel dames voor alle lieve berichtjes!!

Angela zei

Oohhhh Liek, wat ontzettend gaaf alweer. Waarom zou dat nou toch geen idee kunnen zijn van mij??? Ben helaas niet zo vindingrijk.

Liefs, Angela