zaterdag 10 oktober 2009

December groetjes




Maar weer eens een kerst kaart met een stempel van Sarah Kay. Het papier is van Basic Grey-Eskimo Kisses. Ik heb alles gemat op rood cardstock. De bloem heb ik gemaakt met de retro pons door de ronding van de blaadjes af te knippen zodat het puntjes worden . In het midden van de bloem zit een brad met glitter erop .
Inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan.
De tekst stempel is van marianne design.



Hier een voorbeeldje van de bloem ...ik heb het niet zelf bedacht maar kwam het ergens tegen op een blog.
alles is natuurlijk weer bij Ge-We verkrijgbaar..
fijn weekend,
Liefsf Janet

10 opmerkingen:

Adrina zei

Mooie kaart Janet, ik hou van deze kleuren.

groetjes Adrina

Mirjam zei

Hoi Janet,

Mooie kaart!! Boodschappen binnen? Hier ook alles goed. Ben aan het bedenken wat ik mee gaan nemen morgen..... Je mag de pons wel een keer van me lenen. Kun je is kijken of je die echt zo mooi vind.

Groetjes Mirjam

Marjanne zei

schitterend!

Erika zei

Super Janet!

Groetjes Erika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje is super! En bedankt voor het idee van de retro-bloem, super.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Geweldig Janet
Groetjes Gerda

Marianne zei

heel mooi Jeanet, leuk ideetje met die bloem.

Margreet zei

mooi kaartje Jeanet...ik heb zelf ook dat papier...het idee van de bloem komt voor mij helaas te laat...had al daisy ponsen gekocht...
groetjes, Margreet

Angelique zei

prachtige kaart jeanet!!

mildred zei

geweldig mooi!!

groetjes mildred