donderdag 22 oktober 2009

Halloween......

Deze pompoen kwam ik tegen op een blog en
heb ik gemaakt voor de open dag bij Ge-We...
De basis is een ovale spellbinder,
Je stanst 10 oavaaltjes uit , dit is dus voor allebei de kanten.
Je plakt er 5 op eigen inzicht op elkaar .....
de middelste plak je er als laatste met foamtape op ,
dit geeft een leuk 3D effect.

Ik heb de pompoen versierd met een Boss Kut stansje ,
leaf flourish (hopelijk binnenkort weer op voorraad).
de kleine bloemetjes heb ik gemaakt met de retro flower pons.
Het stempeltje is van Sarah Kay en ingekleurd met distress inkt.
Tussen de 2 pompoenen, heb ik een zakje herfstpotpourri gedaan,
maar je kunt er natuurlijk ook heel leuk wat anders in doen ....
denk bijv aan hazelnoten of aan mmm..... van die lekkere American Choclate Cookies ......mmm...ik houdt op want ik krijg spontaan trek ;P

Ik wens jullie een hele fijne dag en alvast bedankt voor jullie
altijd leuke reacties !

Groetjes ,
Katinka

* Klik -< hier >- om naar de webshop te gaan *

10 opmerkingen:

Anneke zei

Ik had hem inderdaad ook al op een blog voorbij zien komen, maar deze is toch wel heel erg mooi geworden!!!

Erika zei

Ooooohhhh, wat leuk Katinka!

Groetjes Erika

Saskia zei

Wat een prachtig idee!

Saskia :)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk zeg!
Groetjes Ida

Yvonne zei

Heee.. da's pas een leuk idee!
Ga het zeker een keer proberen!
Groetjes,
Yvonne

chantal zei

hoi katinka
wat een erg leuk idee is dit :)
heel erg leuk gedaan
liefs chantal

Katinka zei

Dank jullie wel !

Groetjes,
Katinka

Angelique zei

super is dat katinka, en heel erg leuk om iemand kadoo te geven met wat lekkers erin!! prachtig!!

Anoniem zei

het ziet er echt heel leuk uit zeg!

Adrina zei

Hoi Kathinka,

Ik heb je idee "geleend" voor een grote kaart.
Zie hier
Bedankt voor je inspiratie.

groetjes Adrina