dinsdag 27 oktober 2009

Indian Summer.....


We zijn het er denk ik allemaal over eens .....
Het is herfst.........
De blaadjes vallen van de bomen , het is 's ochtends waterkoud ,
kortom ..... echt weer om lekker te gaan zitten knutselen!
én dat heb ik gedaan hoor......
De naam van dit papier doet me denken aan
indianen die een zomerdans doen ....
Allemaal mannen met van die rastavlechtjes
en schmink op de wangen ... jaja , ik heb fantasie hoor....
-**-
Gebruikte materialen:
- Papier: Basic Grey- Indian Summer
- Stempels: Magnolia
- Embellishments: lint , spacers en brads
De borderrand is gemaakt met een martha stewartpons
* Stiksteekjes heb ik met de hand gemaakt met rijggaren........ *
-**-
-- Laat gerust een berichtje achter , dat vinden we leuk --
Ik wens jullie een hele fijne zonnige herfstdag toe !
Groetjes,
Katinka

13 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

hij is prachtig en lekker herstachtig. hahah. ik zit ook lekker te knutselen bij de houtkachel. heb mijn hebben en houden gepakt en aan tafel gaan zitten. want in mijn hobbyhok is het me nog ff te koud :)

groetjes martine

Marjanne zei

Ja lekker knutselweer, laat die indianen maar dansen! mooi kaartje!

Anita zei

Mooi kaartje, maar ik vind het meer Indian Autumn. Vanwege de kleur papier dan hé!
Lekker knutselweer inderdaad en ga dat zo ook doen.

Groetjes Anita

Erika zei

Wat een leuk berichtje Katinka!
Volgens mij krijg jij hiermee iedereen aan 't knutselen vandaag hihi. Ik ga er in ieder geval ook 's lekker voor zitten vanmiddag. En het kaartje... dat is echt supermooi geworden!

Groetjes Erika

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Super mooi kaartje !

Groetjes Ida

Anoniem zei

wat een leuke kaart,echt schitterend..
lekkere herfstsfeer en wat een mooi papier..
dit magnolia stempeltje is ook al zo leuk!

Katinka zei

Dank jullie wel ladies!

Ik kom hier maar niet opgestart vandaag hoor....heb met mezelf afgesproken elke dag op de zolder op te gaan ruimen in de vakantie ...maar....ik blijf hier maar hangen achter de pc :D , zo komt het nooooit klaar!

Groetjes,
Katinka

Anneke zei

Wat een leuk kaartje Katinka, en inderdaad het is hier prachtig herfstweer, en ook ik hoop hier vanmiddag even aan de slag te kunnen
Groetjes Anneke

Angelique zei

Schitterend kaart heb je gemaakt! Helaas zit ik de hele dag op kantoor dus weinig gefreubel........

Made by Janet zei

Zooo.dat is een mooie kaart!!
Ja en het echte knutselweer komt eraan..lekker kacheltje aan radiootje erbij lekker kopje thee slofjes aan ..heerlijk!

Nou we dwalen af hihi
super gedaan!

Liefs Janet

chantal zei

geweldig leuke kaart:)
dat stempeltje is ook erug leuk
liefs chantal

mariska zei

Hoi Katinka!!

Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt voor je kaart, en zowiezo, je kaart is ook heeeel mooi!!
Super hoor!

Liefs Mariska

Katinka zei

Dank jullie wel!
Groetjes en een fijne avond !
Katinka