donderdag 1 oktober 2009

Sneeuw!

Oooohhh, wat krijg ik zin in een flink pak sneeuw als ik dit kaartje zie....

Gebruikte materialen:

- Cuttlebug Embossing Folder: Winter House
- Knipvel Eline AK0048
- CreaMotion Tagmaker (de sterrenframes worden meegeleverd)
- Scrappapier Imaginisce Polar Expressions 001593

Op de sneeuw heb ik nog wat stickles gedaan, maar ook deze keer is dat helaas niet te zien op de foto. De sterren heb ik gemaakt met glitterpapier.

Dit is echt mijn laatste kaartje voor deze week. Nu eerst op naar de Open Dag a.s. zaterdag. Ik hoop dat we weer veel klanten en nu ook blogvolgers mogen begroeten.

Volgende week wordt het erg druk op het blog denk ik, want dan zullen Angelique, Katinka en ikzelf (een deel van) de voorbeeldkaartjes voor de Open Dag hier plaatsen.

Tot dan!

Groetjes Erika


6 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooie kaart Erika, het plaatje is ook zo mooi!!
Wens jullie heel veel succes en plezier morgen op de open dag, jammer dat ik er niet bij kan zijn
Groetjes Annekle

Anoniem zei

Hele mooie kaart Erika
Groetjes Gerda

Made by Janet zei

Ha ..je bent me voor...ik had ook wat klaar om te plaatsen..
Mooie kaart hoor..en heb je echt zin in een pak sneeuw?? Ikke niet..ik hou meer van de lente..De ramen en deuren open heerlijk!!

Nou veel plezier op de open dag!!

Liefs Janet

Angelique zei

ik zelf vind de herfst ook wat hebben, heerlijk het begin van de lange avonden! je kaart is prachtig!! lekker winters! oohh en ik ben zo benieuwd naar zaterdag!!

Marianne zei

wat een leuk kaartje is dit.

Erika zei

Bedankt!

Groetjes Erika