dinsdag 20 oktober 2009

Huwelijks kaartje

Ze blijven zo leuk om te maken de witte kaarten!
Voor deze kaart ben ik eens gaan puzzelen met nieuwe en oude mallen en dit is het resultaat:
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Papicolor hagelwit
Glitterpapier wit
Mal Birdhouses VH8001
Hoekmal Anja style
Plakparels
Retro flowerpons small en medium
De maat van de kaart: 26/13 cm Rillen op 13,5 15 17 en 18.5 cm

Ik heb de bloemetjes gemaakt door in plaats van papier in koffiefilters te ponsen, eventueel voor een lichter effect kun je ook in vloeipapier ponsen. Pons van ieder bloemetje twee en plak ze op elkaar. Voor een levendig effect kun je met een embossingspen de blaadjes wat om vouwen
Groetjes Anneke



15 opmerkingen:

Anoniem zei

Beeldschoon
Echt heel mooi die bloemetjes van filterzakjes
Groetjes Gerda

mildred zei

geweldig!! heel mooi gedaan!!

groetjes mildred

Erika zei

Wat een geweldig mooi kaartje weer Anneke! Ik ben ook helemaal weg van die witte kaartjes van jou, maar dat had je al gemerkt hihi.

Groetjes Erika

chantal zei

heey anneke
erg leuk kaartje ziet er weer super leuk uit
liefs chantal

Anoniem zei

heel leuk geworden,
weer ff wat anders als de kerst kaarten

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Anneke! echt geweldig!

Groetjes Ida

Anita zei

Wat een mooi kaartje en wat een super idee om koffiefilters te gebruiken. Ziet er veel echter uit.
Bedankt hiervoor.

Groetjes Anita

Marjanne zei

Heel heel mooi! ik ga ook eens iets proberen met wit!

RosesMarijke zei

Wat een schitterende kaart!!

beeldschoon!

Anoniem zei

prachtige kaart!!!

Sapipzi zei

WOW! Ik ben echt sprakeloos, ik wist niet dat wit zo mooi kon zijn!

groetjes Margo

Anoniem zei

Ik vind hem ook prachtiG! Gaat iemand van het design team nog wat doen met het papier van S.E.I. Naar die resultaten ben ik erg benieuwd!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje Anneke, echt prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Anneke zei

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!
Groetjes Anneke

Marianne zei

heel mooi, echt sjiek hé helemaal in 't wit.