woensdag 28 oktober 2009

2 tasjes


Omdat de dames van het Design Team op het moment staan te dringen om iets te plaatsen, vandaag een keer 2 nieuwe berichten op ons Voorbeelden Blog.

Deze 2 tasjes heb ik gemaakt met Double Do Box Set 4250721-1/2/3, klik hier. Ik heb ze uitgestanst met de Cuttlebug en dat gaat echt perfect.

Het papier van het linker tasje komt uit de Flower Patch paper pad van Making Memories en het egeltje komt van het Penny Black stickervel Bouncing with Joy. De bloemetjes heb ik gemaakt met de Retro Flower ponsen en de geschulpte cirkel met de Nestabilities Petite Scalloped Circle large.

Het papier van het rechter tasje is van Graphic 45 met een plaatje van Mattie en de rand is gemaakt met de Martha Stewart pons Doily Lace. De bloemetjes zijn de Hydrangea Painterly Petals van Prima Marketing.

Verder nog wat kant, pareltjes en brads.

Bedankt voor het langskomen en we vinden het altijd superleuk als je een reactie achterlaat!

Groetjes Erika

13 opmerkingen:

Anneke zei

Hihi inderdaad staan we te dringen maar dat is altijd beter dan dat de blog leeg blijft natuurlijk
Het zijn super tasjes geworden, vind de stanzen wel heel erg mooi

Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

zijn dat kant en klare stansen? die tasjes? want dat kan ik nergens vinden. kijk nu op dubbel do maar kan niks vinden. kan je het me laten weten. ik vind ze erg leuk!

groetjes martine

Anoniem zei

Die zijn mooi
Groetjes Gerda

Anita zei

Echt leuke kadotasjes zijn dit.

Groetjes Anita

Marjanne zei

Wat enig!!

Angelique zei

tjee wat mooi erika!! super tasjes!

chantal zei

hoi erika
wat een geweldig leuke tasjes heb je gemaakt zeg
echt super leuk
liefs chantal

Made by Janet zei

Ooh dat zijn ook leuke tasjes !!
Mooi gedaan hoor!!

Oh en morgen natuurlijk weer iets nieuws als ik het zo lees hihihi..
ben benieuwd!

Liefs Janet

Marianne zei

wauw, die zijn mooi

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Erika!

Hoe maak je die tasjes:-O

Groetjes Ida

Anneke zei

Super die tasjes, heel erg leuk!!!

Groetjes Anneke

Saskia zei

Oooh.... zo mooi en zo lief!! Prachtige tasjes!!

Saskia :)

Erika zei

De tasjes zijn uitgestanst met de Cuttlebug. Hiervoor heb ik een Double Do Box Set gebruikt. Je vindt deze stanzen in de webwinkel in de categorie "stansmachines en toebehoren - Double Do".

Als er nog meer vragen zijn, lees/hoor ik het wel.

Groetjes Erika