maandag 5 oktober 2009

Er is een baby geboren !


Hier ben ik dan weer eens met een paar kaartjes
die ik had gemaakt voor de open dag ....
Wat was het leuk afgelopen zaterdag ....Ik heb de hele dag zitten genieten!
Het was een dag met een gouden randje ...
Gerda en team , een GROTE dank je wel voor jullie !
---------
Het babymeisje heb ik ingkleurd met Derwent Potloden en
het jongetje is ingekleurd met Distress inkt ....
Gebruikte Materialen:
- Stempel Elines babies clearstamps EC0084
- Spellbinders Ovaal
- Tekststempel is van de set Elines vintage clearstamps EC0096
- Border is gemaakt met Martha Stewartpons Doily Lace
- Papier is van Hobbycafé
---------
Alle materialen zijn uiteraard verkrijgbaar in de webshop.
Bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag !
GreetZZ Katinka

12 opmerkingen:

elly zei

de eline kaartjes doen het altijd heel leuk
mooie kaarten hoor


groetjes elly

jacinta's hobbyhoekje zei

wat zijn dat schatjes geworden zeg
die elinestempels blijven leuk he

groetjes jacinta

Katinka zei

Dank je wel Elly en Jacinta !

Marianne zei

hele mooie kaartjes, die eline plaatjes, stempels blijven altijd leuk hé.

RosesMarijke zei

Wat een lieverdjes...heel mooi!!

Angelique zei

schitterend katinka maar dat wist je al hihihi;)

Made by Janet zei

Wat een schattige kaartjes weer!!

Ik heb geloof ik echt wat gemist..maar hopelijk ben ik er de volgende keer bij..!!

liefs Janet

Erika zei

Wat een schattige kaartjes Katinka!
En ik ben heel blij dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

Groetjes Erika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super lieve en mooie kaartje Katinka.
Groetjes van Jacqueline

Marjanne zei

Wat een enige lieve schattige kaartjes, zo zoet...

Anoniem zei

super leuke baby kaartjes zijn het geworden

Francis zei

Wat zijn ze toch leuk!

Groetjes,
Francis