zondag 4 oktober 2009

Opendag was zeer geslaagd!!

Wat was het een heerlijk gezellige dag gisteren in Nederhemert! Heel veel mensen ontmoet van blogs en dergelijke en het was super goed verzorgd! Vanaf hier wil ik Gerda heel erg bedanken, en ik denk dan namens alle demo dames voor de super verzorgde dag! We zijn echt niets te kort gekomen en was heel erg goed verzorgd, dus gerda BEDANKT!!!
Dit schortje had ik enige weken geleden al gemaakt voor de Demodag en tot mijn verbazing had Jeanet vrijdag het zelfde idee gehad hihihi.... Dus hier een andere versie van het Magnoliaschortje.

Ik heb hier de magnoliaatjes gebruikt uit de laatste herftserie met het bijhorende papier. Dat ging gisteren als zoetebroodjes over de toonbank, dus jullie zullen er nog prachtige creaties van kunnen laten zien!
Ik heb alles ingekleurd met de Copics. Gisteren merkte ik van een aantal mensen dat ze het fijn vonden als ik de kleurnummers erbij zet, dus bij deze meteen even gedaan!



Natuurlijk is alles wat ik gebruikt heb te koop bij Gewe, let wel even goed op want na gisteren zo'n drukke dag gehad te hebben, zou het kunnen dat niet alles meteen meer op voorrraad is.





Ik wens jullie een hele fijne zondag en veel freubelplezier!
Natuurlijk zien wij jullie graag terug in de webwinkel van GeWe hobby!
liefs Angelique

6 opmerkingen:

Katinka zei

Ik vind je schortje geweldig meid ! in het echie is tie nog mooier! Ook ik vond het een super geslaagde dag!

Liefs,
Katinka

Marianne zei

fijn dat het een geslaagde dag was. heel mooi hoor dat schortje.

Erika zei

Ik sluit me helemaal aan bij Katinka, het was echt een hele gezellige en geslaagde dag en dat schortje.... super hoor!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Ook ik sluit me bij de vorige dames aan
het is echt geweldig
groetjes Gerda

RosesMarijke zei

Ik vind het heel mooi!!

Angelique zei

dank jullie wel allemaal!!