woensdag 14 oktober 2009

Rugzakjes


Ergens kwam ik deze rugzakjes tegen en wil dit graag met jullie delen. Je kunt ze net zo maken als je zelf leuk vindt. In effen of met designpapier...je kunt ze versieren of eenvoudig houden.
Ik heb er eentje van cardstock en eentje van designpapier gemaakt.
Het designpapier is van Magnolia. De voorste klep gaat dicht door een knoop half vast te lijmen. Hierachter kun je dan de klep schuiven. Bij de effen heb ik aan de achterkant ook nog "draagriemen" geplakt. Leuk als tractatie op een kinderfeestje of met geld en iets lekkers er in voor een jarige...

De stippellijntjes moet je rillen en de dichte lijnen zijn de knip of snij lijnen

Je kunt deze mallen uitprinten door er op te klikken en dan bij bestand afdrukken te kiezen.
Let wel even op dat dit op A4 maat gebeurt.


Veel plezier met het voorbeeld...


Liefs Janet










18 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een leuk idee!!!
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Echt mooi
Groetjes Gerda

Angelique zei

wauuuw janet, wat prachtig hey, Ik denk dat we maar even elkaar moeten gaan mailen van wat we zien hiihi... ik heb dit tasje ook op mijn bureau liggen;)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk idee zeg!

Groetjes Ida

helencreaty1 zei

oh waw, those bags look so lovely, i like them =),

RosesMarijke zei

Hartelijk dank hoor...wat leuk zeg!!

m@deliefjuh zei

geweldig! had hem al eens gezien. en heb toen ook een poging gedaan. en dat gaat dan niet in een keer zoals ik dat wil ( oke, ik weet het.. ik heb GEEN geduld... maar goed. ga het nog eens proberen!

groetjes

Marjanne zei

Wat leueueueueueueuk!!!!!!!!!!!!

Crealan zei

Bedankt Janet!
Leuk!

Anoniem zei

leuk idee zeg..
ziet er grappig uit

Erika zei

Wowww Janet, wat superleuk!
Die ga ik zeker maken, bedankt!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Wat een supergaaf rugzakje Janet en keileuk dat je dit met ons wilt delen

Groetjes Toos

scrapgirlmarianne zei

Ohhhhhhhh wat gaaf ik moest nog wat verzinnen en ik hou dit zeker in gedachten voor de traktatie van mijn meissie!!
Bedankt voor het showen.

Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

heel leuk idee

elly zei

oooooooooooo wat leuk
ik sla het meteen op
echt heel leuk die rugzakjes

leuk gedaan

groetjes elly

Adrina zei

Ik vind de voorbeelden op jullie blog echt heel leuk.
Ik heb een award voor jullie op mijn blog die je hier kan ophalen als jullie willen.

groetjes Adrina

Marianne zei

heel leuk die rugzakjes

Anoniem zei

wat een leuk rugtasje:)
ik heb de pagina gelinkt op mijn blog:)
groetjes nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/