vrijdag 23 oktober 2009

Blogcandy!!!

LET OP: dit bericht blijft bovenaan staan t/m 23 oktober a.s.

----> de nieuwste creaties vind je onder dit bericht <----

30.000 bezoekers alweer..... dus: de hoogste tijd voor een nieuwe Blogcandy!

Wat moet je doen:

- Plaats deze candy met een link op je eigen blog (als je die hebt natuurlijk).
- Word volg(st)er van ons Voorbeelden Blog (als je dat nog niet bent tenminste).
- Laat een reactie achter onder dit bericht.
- Doe dit uiterlijk 23 oktober a.s.

Op 24 oktober maak ik de winnaar of winnares bekend.

Namens het hele team wil ik iedereen bedanken voor de vele bezoekjes en superleuke reacties die wij ontvangen op onze creaties. Het is voor ons een grote stimulans om nog heel lang door te gaan!

Heb je vragen of opmerkingen over het blog of is er iets wat je mist?
Aarzel niet en laat het ons weten via info@ge-we.nl

Succes allemaal!

Groetjes Erika

132 opmerkingen:

Margreet zei

ik ben de eerste die reageert...dat is me nog nooit overkomen........proficiat met dit grote aantal bezoekers.....leuk dat jullie dat willen vieren met deze super blogcandy!
groetjes, Margreet

Helma zei

wauw wat een bezoekers-aantal alweer voor jullie ! leuk hoor dat jullie dat vieren met een blogcandy..... GEFELICITEERD!!!!
groetjes Helma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. De candy is super! Ik heb de link op mijn blog gezet.
Groetjes van Jacqueline

Marjanne zei

Gefeliciteerd met al jullie bezoekers!! en bedankt voor deze kans een leuke candu te winnen! Natuurlijk doe ik mee, ik ben al volger en ik zet nu meteen een link op mijn blog!Groetjes, marjanne

Jeanet van der Lee zei

Van harte gefeliciteerd. Leuke Candy, ik wil graag een gokje wagen hierop... enne...volger was ik natuurlijk al he!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers:D Volger was ik al;) Ik doe dus zeker mee:D

Liefs Mir

Unknown zei

Gefeliciteerd met de 30.000 bezoekers. Wat een aantal. Geweldige blogcandy en ik volg jullie blog al een tijdje met veel plezier.

gr. Renata

JB zei

Toffe blogcandy !!!
Gefeliciteerd met jullie vele
bezoekers en bedankt om de kans
de blogcandy te winnen .

Groetjes Jenny

Gea zei

Hartelijk gefeliciteerd met dit grote aantal bezoekers.
Wat een leuke blogcandy is dit!
Heb de link ook op mijn blog gezet en volger ben ik al;)
Succes met het volgende aantal bezoekers;)
Groetjes, Gea

Anoniem zei

Van Harte met het behalen van zo onwijs veel bezoekers,ga vooral zo door..volger was ik al,maar zet zeker jullie blogcandy op mijn blog want ik vind hem heel leuk!

Linda zei

Gefeliciteerd hoor met zoveel bezoekers. Volger ben ik al een tijdje, en de link heb ik al op mijn blog gezet. Met zo'n leuke candy die ik ook graag mee.

groetjes Linda

annemarie zei

joehoe wat een leuke candy. gefeliciteerd met dit aantal bezoekers en het worden er nog steeds meer hoor.

Groetjes Annemarie

j.hugens zei

Hoi,
supper zo'n aantal in een korte tijd, maar ik moet opbiechten, ik kom ook elke dag even langs. Ik heb geen blog en kan niets linken, maar wellicht kunnen jullie de regels een ietsie aanpassen. En anders wens ik de dames met blog veel succes.
Groetjes Monique

Tanja zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!
Ik wil heel graag meedoen met de Candy.
Groetjes,
Ester

jacinta's hobbyhoekje zei

gefeliciteerd met zoveel volgers en wat leuk dat jullie daar een candy voor geven zeg
ik heb meteen een link op mijn blog gezet
ik stond al bij de volgers omdat ik hier vaak hele mooie kaarten voorbij zie komen

groetjes jacinta

Anneke zei

Gefeliciteerd, wow wat een bezoekers!En wat een leuke blogcandy. Bedankt voor de kans om deze candy te winnen. Heb een link geplaats om mijn blog.
Heel veel groetjes Anneke

nellie zei

Van harte gefeliciteerd hoor met zoveel bezoekers. En dan nog zo'n geweldige blogcandy, gewoon SUPER
groetjes nellie

Margreet zei

wauw wat n leuke candy. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers en bedankt voor deze kans om die leuke candy te winnen. Jullie staan in mn sidebar op mn blog.

Groetjes Margreet

@ddy zei

Van harte met de grote hoeveelheid bezoekers aan jullie blog. Als dit nu ook allemaal klanten worden van Ge-We hobby, dan zitten jullie op rozen!!
Groetjes uit Westkapelle van Addy

Marianne zei

Gefeliciteerd met jullie groot aantal bezoekers. En wat een mooie blogcandy weer. Zou leuk zijn om die te winnen, en voor mij meteen een leuk verjaardags kado, ben namelijk jarig op 23-10 ;-).
Succes allemaal.

Petra zei

Wouw wat een prachtige candy. die zou ik heel graag willen winnen. Helemaal super dat er al zoveel bezoekers zijn geweest. Ik heb de candy gelinkt in mijn sidebar want volger was ik al.

Liefs Petra

RosesMarijke zei

Van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers op dit mooie blog!
Volger was ik al en ik plaats de link op mijn blog!
Nog veel succes verder en bedankt voor het mogen meedoen!!

m@deliefjuh zei

nou ik wel graag meedoen.
gefelciteerd met al jullie bezoekers! een geweldige eer lijkt me!

groetjes martine

tanja zei

Gefeliciteerd met al jullie bezoekers!! en bedankt voor deze kans een leuke candy

gr tanja

mildred zei

Hoi!!

natuurlijk doe ik mee! ik ben al volger dus dat is makkelijk!!

groetjes mildred

Marley zei

Super gave blogcandy! Bedankt voor de kans om hem te mogen winnen.. en wat een bezoekersaantallen weer zeg! proficiat.. een hele fijne dag toegewenst.
Liefs, Marley

Anita zei

Gefeliciteerd.
Leuke candy.
Volger ben ik al lang.

Groetjes Anita

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Gefeliciteerd met de vele aantal bezoekers!

Bedankt dat jullie dat vieren met de blogcandy!

Groetjes Ida

Anne-Marije zei

Gefeliciteerd met de 30.000 bezoekers. Wat een superleuke candy hebben jullie. Ik was al volger van jullie blog. Ik heb een foto met link naar de candy in mijn sidebar gezet. Bedankt voor de kans om deze gave candy te winnen!
groetjes van Anne-Marije

chantal zei

wat een geweldige blog candy
en gefeliciteerd met al die bezoekers;)
ben volger geworden en ga een link bij mijn profiel neerzetten
liefe groetjes chantal

mariska zei

Wauw wat leuk!!
Een Candy!!
En nu hoef ik niet met mn gebrekkig engels aan te komen hahah.

Ik ben van de partij hoor. Gefeliciteerd trouwens.
Ik link jullie in mn blog en zal volger worden.

Groetjes mariska

scrapgirlmarianne zei

Gefeliciteerd zeg en wat een aantal!!
Ga zo door, vind jullie blog erg mooi.
Bedankt voor deze kans.....

Groetjes Marianne

Terry zei

Wow zeg ladies en Gerda helemaal geweldig zeg zoveel bezoekers....helemaal topipe en van harte gefeliciteerd hoor...En uiteraard zeg ik de blogcandy op mijn blog hoor. Komt voor de bakker...Veel succes allemaal ladies en heel erg bedankt voor deze kans hoor.
Veel liefs Terry

Miranda Slagboom-de Groot zei

gefeliciteerd met dit aantal bezoekers in zo'n korte tijd. de candy is toppie. ik heb de link op mijn blog gezet en ga jullie blog ook volgen. keek al regelmatig, maar had toen zelf nog geen blog om te volgen.

groetjes miranda

Anoniem zei

Snap er nix van hoe het allemaal werkt, maar ik doe mee!

crazyknutselgek zei

Jullie hebben een leuke blog waar ik wel regelmatig kom.
Dus denk doe ook even mee met de blogcandy. je weet het maar nooit natuurlijk.

gefeliciteerd.

pst zei

Gefeliciteerd, 30.000 bezoekers is niet mis.
Groetjes, Petra

Sandra's Kaarten zei

Gefeliciteerd! Volger ben ik geworden en het is me gelukt om de link op mijn blog te zetten! Al doende leert men.lol...

Gwen zei

Wat een leuke blog is dit. ik heb me gelijk als volger neergezet.
en ga de link proberen erop te zetten groetjes Gwen

Jolanda zei

wow, wat een leuke candy!!
Mijn complimenten voor deze leuke blog!
groetjes Jolanda

diana zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers.
wat een leuke candy geven jullie weer weg.Link staat op mijn blog

groetjes diana

Ellen zei

Gefeliciteerd hoor met zo'n aantal bezoekers!!!!!
Leuk dat jullie dit op deze manier met ons willen delen. Fantastische prijzen!!!!

Groetjes,
Ellenxxx

Judith zei

Wow, wat een gave blogcandy! Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers! De link staat op mijn blog.
Groetjes Judith

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. De candy is heel leuk! Ik heb de link op mijn blog gezet.
groetjes Riadesign-scrapcards

chantal zei

Wat een hoop bezoekers! jullie hebben dan ook een hele mooie blog.
Natuurlijk wil ik een kansje wagen.Ik zet dan ook gelijk jullie link op mijn blog.
grtz Chantal

Anneke zei

Hoi,
wat een leuke blog hebben jullie!
Ben gelijk volger geworden en zo waag ik ook eens een kansje ;)
Groetjes Anneke

Crealan zei

Gefeliciteerd!
Je hebt dan ook een geweldige blog!

Groetjes en ik doe graag mee!

Anoniem zei

GEFELICITEERD zeg met dit grote aantal.Worden er vast nog meer met zo'n mooie blog.Ik volg jullie al een hele tijd,super.Fijn dat ik mee mag dingen naar deze hele mooie candy.Zou helemaal geweldig zijn in de prijzen te vallen.
Heel veel succes verder.Groetjes Maria

Krista's Design zei

Ik ga het op mijn blog zetten!!!
En ga natuurlijk hopen! ;)
En volgen doe ik al, dus dat hoef ik niet te doen! Ga zo door ladies!!!
xxx krista

Jolanda de Ronde zei

Hoi,

Wat een aantal bezoekers zeg....Proficiat!!
En dan ook nog ons kans laten maken op zo'n geweldige candy. Tja wie wil dat nou niet.Ik wel hoor! Volgen doe ik jullie al een hele tijd. Dus aanmelden hoef ik niet meer te doen,maar ga gelijk even een link naar jullie op mijn eigenblog zetten.

Groetjes Jolanda

Kimmie zei

Gefeliciteerd!
Helemaal super dat jullie al zoveel bezoekers hebben gehad.
Vind het ook super leuk dat jullie hiervoor een blogcandy willen geven.
Ook wil ik nog even zeggen dat jullie ontzettend leuke en mooie kaarten hierop hebben staan dus ben maar meteen jullie volger geworden.

Alvast dank je wel voor de kans om te winnen!

XXX Kim

Geertje zei

Gefeliciteerd.

Heb vandaag pas ondekt dat jullie ook een blog hebben.
Gelijk volger geworden en jullie kaarten bewonderd.
Heel mooi allemaal.

Groetjes Geertje,

Toos Awater zei

Wouwww zoveel bezoekers in zo'n korte tijd, ik heb hem op mijn blog geplaatst hoor, ik dacht laat ik de gok maar wagen voor alles is een eerste keer GEFELICITEERD en ga vooral zo door.

Groetjes Toos

Scrapbooking en Kaarten in de Meyerij zei

hoi hoi,

wauw van harte gefeliciteerd met jullie 30.000 bezoekers wat gaaf!! ga zo door, op naar de 40.000.....

lief dat jullie deze candy weggeven dankjewel, ik heb op mijn blog gezet en volger ben ik nu ook

liefs petra
XOXO

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal in zo'n korte tijd.
Jullie blog is gewoon toppie!!!!

Groetjes

Anneke

Unknown zei

van harte gefeliciteerd, dit is te gek!!!!zoveel bezoekers in zo'n korte tijd. Die mooie blogcandy zou ik ook wel willen winnen!!
Ga zo door.
groetjes,Carry

Hilde Suykerbuyk zei

als allereerst harstikke gefeliciteerd met al deze bezoekers! stel je voor dat ze allemaal volgers worden!! dat zou helemaal tof zijn.
ik vind jullie blog trouwens super!!!
gr. hilde

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met de 30.000 bezoekers. Het verbaast mij niks, want jullie hebben een geweldig blog.
Ik bezoek jullie blog regelmatig,
maar daar win je geloof ik geen blogcandy mee, maakt niet uit hoor, ik beleef al heel veel hobbyplezier aan jullie blog.
Groetjes Nelleke

mandy zei

Wat een geweldig leuke blog is dit zeg en wat een kado's voor de candy geweldig!
Blijf vooral zo doorgaan dan komen er heel veel mensen op af!
Gefeliciteerd met jullie bezoekersaantal!!!!

Anoniem zei

Hallo

Wat een gigantisch aantal bezoekers!!!
Maar ook wel heel logisch, het ziet er allemaal super uit. De open dag was ook heel erg leuk, vooral met de vele demonstraties. Ik ding graag mee naar de "candy", ik heb (nog) geen blog maar ben wel volger. Groetjes Linda

Astrid zei

Wat geweldig goed nieuws, zoveel bezoekers alweer, een goed teken hoor !!!
De candy is helemaal super, ik ga snel de link op mijn blog zetten :)
groetjes Astrid

Ira zei

Geweldig, wat een hoop bezoekers! Proficiat hoor!
Was altijd wel volger, maar nog niet officieel en nu dus wel. Hij staat op m'n blog!
Groetjes, Ira

Annemarie zei

Gefeliciteerd met het bezoekersaantal.
Leuk dat jullie het wilen delen dmv een candy.
Groetjes,

Brigitta zei

Hoi hoi
Wat gaat het super snel met het bezoekers aantal Kan ook niet anders met zo,n mooi blog.Ik bezoek het iedere keer weer met veel plezier
Dus bij de Proficiat
Gr brigitta

Huisheks zei

Hoi hoi
Wat gaat het super snel met het bezoekers aantal Kan ook niet anders met zo,n mooi blog.Ik bezoek het iedere keer weer met veel plezier
Dus bij de Proficiat
Gr brigitta

miranda zei

gefeliciteerd wat veel bezoekers al op naar de verdubbeling.
En wat een super leuke candy!
groetjes Miranda

renate evres zei

Gefeliciteerd met jullie bezoekers aantal.
Ik wil graag een gokje wagen om deze mooie candy, te gaan winnen.
Dank jullie wel voor deze kans.
ps maar ook als ik niet win, blijf ik langs komen hoor.
groeten renate

Monique Kools zei

Wat een bezoekers hebben jullie al gehad zeg. Kijk al regelmatig in jullie webshop. Vanaf nu dus ook volger van jullie blog en de candy staat ook op mijn blog.
groetjes Monique

Marjoleine zei

Nou ben ik zo druk bezig geweest om alles voor de candy neer te zetten....vergeet ik bijna hier een reactie te plaatsen hihihi

Van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers en wat leuk dat jullie zo'n mooie candy neer zetten hier!
Ik ding graag mee voor zo'n mooie candy!!

Liefs,
Marjoleine

Tanya zei

WOW!!!!
Congrats on your hits!!
Amazing candy! Thanks for the chance to win! I have to link it on my sidebar.
Welcome to my blog.
Thanks and hugs...

Rosalee zei

Hi there. Cool Candy. Would love to be in on a chance to win. I am now a follower and I added your giveaway to the sidebar on my blog. Thanks for the chance.

Nikki zei

Hi Fantastic Candy
I've added you into my sidebar and will follow you to
thanks for the chance
Nikki

Martha zei

Wat geweldig zeg al 30.000 bezoekers. Nu op naar de 40.00.! Maar deze blogcandy is ge-we ldig hoor!! Die willen we allemaal wel winnen. Ben erg benieuwd wie het gaat worden. Heel veel succes in de toekomst.
Ik ben een volger en zet een link in mijn sidebar.
Liefs martha

Anoniem zei

Zoveel bezoekers alweer. Maar dat is ook niet zo verwonderlijk want jullie site is fantastisch. Vol inspiratie en ideeën

Op naar de volgende 30.000 bezoekers.

Groetjes Sientje

Sapipzi zei

Wat een prachtige Candy. Maar wat nog veel belangrijker is: wat een leuk blog hebben jullie!! Veel leuke ideetjes en voorbeelden.

groetjes Margo

De Creakeet van Peet zei

sow wat een boel reacties maar dat ken ook niet anders met zon leuke candy...super met jullie vele bezoekers en er zullen er ongetwijfled nog meer bij komen..liefs Peet

Anoniem zei

Ook ik wil jullie feliciteren met het grote bezoekers aantal !!
Hartstikke leuk hoor !!Helemaal leuk dat dit met een blogcandy wordt gevierd .En ik doe natuurlijk ook mee , ik ben volger geworden en zet de link ook bij mij op mijn blog .

Groetjes,
Anita

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. De candy is geweldig leuk:)! Ik heb natuurlijk de link op mijn blog gezet.
Groetjes nonna

Tiny zei

gefeliciteerd met jullie bezoekersaantal en wat een prachtige candy, ik heb de link op mijn site gezet.
groetjes, Tiny

Renata zei

Geweldig zeg, wat een aantal!! Gefeliciteerd en ga zo door.
De link naar de blogcandy ga ik direct op mijn blog zetten.
Groetjes, Renata.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie aantal bezoekers zijn er echt heel veel.
En een mooie blog candy dank je wel dat jullie het mogelijk maken deze candy te mogen winnen.
Heb het op mijn blog geplaatst.

Groetjes Trudy

Unknown zei

van harte gefeliciteerd met zoveel bezoekers op zo'n korte tijd
ik volg jullie blog al van begint
het is de moeite waard om te zien
veel liefs van marcelline

Bea van Ette zei

Gefeliciteerd met al die bezoekers, fantastisch!

Ik plaats de candy op mijn blog!

Groetjes, Bea

Annelies zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ik volg jullie blog al en hier is m'n link . Groetjes, Annelies

Tineke's hobby zei

Hallo
Ten eerste moet ik zeggen wat een leuke blog hebben jullie
Dan natuurlijk gefeliciteerd met de vele bezoekers.
Ik vind het een leuke blogcandy en wil graag meedoen.
Nu heb ik een probleem kunnen jullie mij vertellen hoe ik een link op mijn blog kan zetten want dat moest je ook doen.
Ik heb nog niet zolang een blog en kom er niet uit hoe het moet
Groetjes Tineke

Christa zei

super candy hoor gefeliciteerd met de vele hits van jullie blog,, ik ben net volger geworden en heb jullie candy in mn side bar staan groetjes christa

Mirjam zei

Wat een mooie score zoveel bezoekers. Echt helemaal super! Heel veel succes op naar de volgende ....... aantal bezoekers.
Natuurlijk heel leuk dat jullie daarvoor een candy weggeven!! De link staat op mijn blog.

Groetjes Mirjam

Maria zei

Wauw wat veel bezoekers zijn er weer geweest
toppie voor jullie blog natuurlijk en leuk dat jullie weer een candy houden
groetjes Maria

Maria zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marijke zei

Proficiat met jullie grote aantal bezoekers!!! Toffe blog en superleuke candy!!
Ik doe dus graag mee en heb een link op mijn blog gezet.
Ik ga de blog nu zeker verder volgen ook (ik doe dat via bloglines, heel handig)
Groetjes uit België!

Detje zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. En ik ding graag mee naar deze super leuke candy. Die stempels!!! De candy staat op mijn blog.

Groeten Detje

Marley zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rita zei

Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. Wat een gave candy geven julie weg.Op naar de volgende 1000 bezoekers.
Groetjes Rita.

nel zei

gefeliciteerd met het aantal daar mag je wel trots op zijn ik heb geen blog maar om wel elke eek kijken ik word wel lid groetjes

gewoon lekker freubelen zei

Leuk zeg erika, gefeliciteerd!
Ik ben net een nieuwe blogger en zal de candy erop doen.
Veel plezier!
groeten annelies

Anoniem zei

goede middag,
proficiat met jullie kijkers, blijven volhouden zo.

GR.Mevr.T. Koonen

Lya Overzier zei

Wat megaveel bezoekers in zo'n korte tijd!!Gefeliciteerd daarmee!
Ook ik kijk vaak naar jullie voorbeelden om inspiratie op te doen en dat werkt altijd.
Ga zo door zou ik zeggen.Groetjes,Lya

Hetty zei

Wat een super aantal bezoekers en wat een mooie candy. Ik heb de link op mijn blog gezet . Volger ben ik al een tijdje

gr hetty

Gosia zei

Thanks for this fantastic candy and congratulatons on your hits
I'm already your follower, so I added a link on my sidebar.
Greetings from Poland

Ellen zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers!En wat leuk dat jullie dat vieren met zo'n lekkere candy!
Jullie link staat in mijn side bar en ik volg jullie.....

Groetjes Ellen

Anja zei

Gefeliciteerd, zoveel bezoekers is gewoon geweldig,trouwens dat zijn jullie kaarten ook. Het is een lust om ernaar te kijken, wat ik ook regelmatig doe. Groetjes anja

Metsje zei

Zo he wat een hoog bezoekers aantal; gefeliciteerd natuurlijk !Ik heb de candy op mijn blog gezet !
Groetjes Metsje

Alyusha zei

Wonderful candy)))I will post your candy on my sidebar http://alyushka.blogspot.com/ Thanks for the chance to win.

http://madebyhanneke.blogspot.com zei

Super dames,
weer 'n mijlpaal!!
En natuurlijk weer een geweldige BlogCandy, voor de vele volgers!

groetjes, Hanneke

Anoniem zei

Hallo

Wat een bezoekers op de site ik heb je link op mijn site gezet,en bij jou als v0lger.
de candy is super.

Paula zei

Ik ben sinds kort aan het surfen op kaartensites en ik vind het een hele leuke site.
Ik ben ook nog niet zo lang bezig met kaartjes maken en ik vind het een hele leuke candy.
Wie weet kan ik zo mijn spulletjes een beetje uitbreiden.
Succes en op naar de 300 volgers
groetjes Paula

Anne H. zei

Such a lovely Candy - thanks for the chance to win.
Take care xx
Anne -:)

HazelQ zei

Wow, cute candy! Thank you for the chance to win :) I added a link on my sidebar. May you have a wonderful day! Cute blog ;)
Hugs
Hazel

Helma zei

heb zojuist een eigen blog aangemaakt,en wil jullie van harte feliciteren met dit grote aantal bezoekers.leuk zo`n blog candy om dt heuglijke feit te vieren
groetjes helma

Ilonka zei

Whow wat een volgsters gefeliciteerd en wat kom ik een prachtige kaartjes tegen . En wauw wat een lekkere candy ik zal hem zeker plaatsen op mijn blog.

groetjes Ilonka

Karin zei

Dat is niet niks 30.000 bezoekers! Proficiat! Ik wil graag een kansje wagen op de prachtige blog candy, en heb je en linkje geschreven op mijn blog.

Groetjes karin

Saskia zei

Prachtige voorbeeldkaarten en tutorials op jullie blog!!
Logisch dat jullie al zoveel bezoekers hebben toch?

Ik ben nu ook een volger van jullie blog geworden en de supermooie candy staat in mijn candy-bar!

Groetjes,
Saskia :)

celia zei

Ik waag zeer zeker mijn kans om jullie candy in de wacht te slepen!
Grtjs,Celia

Netty zei

van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal vind jullie blog erg mooi en het geeft ons veel inspiratie
ook een super mooie blogcandy

netty

margriet zei

Wat veel bezoekers! Gefeliciteerd!!!
De blogcandy is geweldig.....
Groetjes Margriet

Mery zei

Wat een mooie candy. Jammer dat ik hem pas zo laat zag ;-).
En gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers. Veel succes in de toekomst

Groetjes Mery

Michelle zei

Wat een leuke Blog. Ik wist niet dat jullie er eentje hadden maar ben er door de Blogcandy op attent gemaakt.

Zal zeker vaker langs komen.

Groetjes Michelle

Yvonne zei

Gerda en team,
Van harte gefeliciteerd met de 30.000 bezoekers....op naar de 100.000! Veel succes,
Liefs, Yvonne

Trudy zei

Toffe blogcandy !!!
Gefeliciteerd met jullie vele
bezoekers en bedankt om de kans
de blogcandy te winnen .
Groetjes van Trudy

Sigrid zei

Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! Ik ben net jullie volger geworden en jullie link op mijn blog gezet. Er zullen nog veel meer bezoekers komen met dit leuke blog!!

Groetjes,
Sigrid.

Hanny zei

Gefeliciteerd met al jullie bezoekers.Het is een leuke candy en ik heb de link op mijn blog gezet.
Groetjes Hanny

Anoniem zei

gefeliciteerd met jullie blog, geweldig leuk dus niet raar dat jullie zoveel bezoekers hebben!

groetjes,
Josje

Katarina zei

What a fantastic candy and congrats on your hits again! Maybe I can borrow some visitors ;)
I linked you on my candypost and I'm already a follower.

kamadesign

Эmilkina zei

http://www.liveinternet.ru/users/3465780/post112722106/
my link
ThanX for chance to win and very yummy candy

Катерина zei

I would like to take a chance too
I put this candy to my blog's sidebar here
http://scrapladykat.blogspot.com/
Regards
katerina

KarenB zei

I'm a follower and I've linked you up on my sidebar. Please visit at:
http://beingkaren.blogspot.com

patricia zei

gefeliciteerd met zoveel bezoekers ik ben per ongeluk op deze blog terecht gekomen en vind hem FANTASTISCH!!!!!! ik ben een beginner maar hier doe ik heel veel inspiratie op en mischien begin ik ook nog wel een blog echt gaafffffffffffff liefs patricia

anitaknutselnietje zei

Gefeliciteerd met dit geweldige bezoekersaantal!!!Vind ook dat jullie een supermooie blog hebben!!
De candy is helemaal geweldig!!

Marlies zei

Ik heb me aangemeld als volger, zodat ik niets meer hoef te missen.
Gefeliciteerd met het hoge bezoekersaantal. Op naar de volgende mijpaal!
Ik heb nog niet eerder meegedaan aan een blogcandy, maar eens moet het de eerste keer zijn, nietwaar?

Groetjes, Marlies

tanja'skaartenblog zei

gefeliciteerd met jullie bezoekersaantal en hopen dat het er nog heel veel meer zullen worden en de candy is echt geweldig

gr tanja

tiny zei

Hallo,

Dit is de eerste keer voor mij dat ik mee doe, want ik wist eerst niet wat een candyblog in hield.Maar ik vind het superleuk en hoop dat ik nog op tijd ben.
groetjes tiny

Linda van der Lans. zei

Wat veel bezoekers en nu eens een keer in het nederlands dus dat ik het ook snap hoe dit moet. Elke keer kijk ik bij zo'n candy en weet dan steeds niet wat de bedoeling is en nu een keer gewoon bij ons. Leuk ik vind het een goed idee en jullie voorbeelden blog errug leuk!!!!! Ik heb geen bolg dus kan jullie niet toevoegen, sorry!!
Groetjes van Linda