zondag 18 oktober 2009

wauuuwww....

Wat gaat het hard met de stand van volgers zeg! Super dat er zoveel mensen enthousiast mee doen!
Afgelopen weekend heb ik dit kaartje gemaakt:


Sinds lange tijd heb ik het weer eens ingekleurd met de derwents. Het was de eerste techniek van mij om stempelafdrukjes in te kleuren en het blijft gewoon zo erg leuk! Zelfs in November ga ik een workshop geven hiervoor bij Gewe, dus als jullie zin hebben kun je hier meer info van krijgen als je een mailtjes stuurt naar info@ge-we.nl

De volgende dingen heb ik gebruikt voor deze kaart:
* papier: Making Memories - mistletoe en Cardstock
* gekleurd met: Derwent Colour Soft
* stempeltje: Bildmalarna
* bloemen: Prima marketing, retropons
* bloemenhart: Flowersoft
* takjes: Martha Stewart
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe!
liefs angelique

13 opmerkingen:

Anoniem zei

een heel leuk kaartje geworden,
mooi ook zo die rand om die stempel heen,dat kan je natuurlijk makkelijker met potloden

Marjanne zei

een hele mooie kaart! Ik kleur ook met Derwent. Ik vind het mooi en het is toch een stuk goedkoper dan copics...

Anoniem zei

Echt heel mooi Angelique
de flowersoft doet het ook goed
groetjes Gerda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk kaartje met die kleuren!

Groetjes Ida

Anneke zei

Wat een ontzettend leuk kaartje,ik word er al vrolijk van als ik er naar kijk.

Groetjes Anneke

chantal zei

geweldig leuk kaartje die kleurencombi vind ik ookerg leuk
en die takjes pons van martha steward erug leuk allemaal
liefs chantal

Angelique zei

dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties!!!

mildred zei

wat een supermooi kaartje zeg! mooie kleuren!!

groetjes mildred

RosesMarijke zei

Wat een schitterend lief kaartje!!

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een schatje is dat geworden zeg
mooie kleuren zeg

groetjes jacinta

Made by Janet zei

OOh wat is ie weer mooi!!!!

Liefs Janet

Erika zei

Wat een mooi kaartje Angelique!
En leuk zeg dat flower soft.

Groetjes Erika

Marianne zei

tja, als julie blijven zulke mooie candies weggeven, dan bijven de volgers komen hé. mooie kaarten weer hoor.