dinsdag 13 oktober 2009

Afternoon Tea Collection......

Vandaag 2 kaartjes die ik had gemaakt voor
de open dag bij Ge-We .....

Bij allebei de kaartjes heb ik gebruik gemaakt van het
prachtige dubbelzijdige designpapier van Scrap Within Reach ....
de Afternoon Tea Collection.....
Het is zo mooi en is goed te combineren met elkaar ;)
De stempel is van Bildmalarna en ingkleurd met Distress Inkt .....
Tekst is van Marianne Design.

Bij bovenstaand kaartje heb ik dezelfde sketch gebruikt ,
maar dan gespiegeld ....
Zo zie je dat je met 1 sketch vele kanten op kunt .....
Het stempeltje is van Magnolia en ingekleurd met
Derwent Coloursoft.
Ook hier weer gebruikt gemakt van de
leuke tekststempels van Marianne Design.
TIP: De bloemen heb ik uitgeponst met de
Retro Flower Pons (binnenkort weer op voorraad)
De blaadjes heb ik daarna geponst met
de Martha Stewart Doily Lace Pons ......
Alle materialen zijn uiteraard weer verkrijgbaar bij Ge-We ....

Bedankt voor jullie bezoekje aan het Ge-We blog ...
Laat gerust een berichtje achter dat vinden we gezellig ;)

Groetjes van Katinka

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Echt heel mooi
Maar ik had ze al gezien natuurlijk
groetjes Gerda

Anoniem zei

ontzettend leuke kaartjes geworden

Anneke zei

Echt leuke kaartjes!!!
Groetjes Anneke

Angelique zei

Prachtige kaarten Katinka!!

Marjanne zei

Heel schattige kaartjes!

elly zei

hallo katinka
wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt
echt toppie hoor


groetjes elly

annemarie zei

ze zijn echt super zeg Katinka

groetjes Annemarie

scrapgirlmarianne zei

Jeetje wat mooi zeg, erg goed!!

Groetjes marianne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk kaartje zeg!

Groetjes Ida

jacinta's hobbyhoekje zei

wat zijn die geweldig mooi zeg
en ik ben weg van die kleuren

groetjes jacinta

chantal zei

Prachtig gedaan hoor. De kaarten zijn echt super. Mooie blog!
grtz Chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn echt prachtig Katinka, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Erika zei

Hartstikke mooi Katinka!

Groetjes Erika

Katinka zei

Dank jullie wel !
Groetjes,
Katinka

Crealan zei

Heel mooi!

Groetjes Lilian

Marianne zei

heel mooi hoor