dinsdag 6 oktober 2009

Kerstkaarten

OOk had ik voor de opendag nog wat in kerststijl gemaakt. Het papier van allebei is van Imaginisce, zo'n leuke kleuren en designs heeft dat papier. Het kerstjongetje is er een van het merk: Pigo Clear Stamps en er zijn er verschillende van.



Natuurlijk is alles weer ingekleurd met de copics. De kerstbloemen heb ik gemaakt met de retropons. De komen over een tijdje weer op voorraad! Dus houd de webwinkel in de gaten!


Dit meisje is een magnoliaatje en vond dat zo goed bij het papier passen!

Alles wat ik gebruikt heb is te verkrijgen bij Gewe hobby.
Liefs angelique

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi!!!!!!!!
groetjes Gerda

Bea van Ette zei

Ze zijn weer heel mooi!

Groetjes, Bea

Anoniem zei

super leuke kerstkaarten

Made by Janet zei

Wauwie wat een mooie kaarten!
Je bent er maar druk mee geweest!

Liefs Janet

mildred zei

wat zien ze er mooi uit!!
mag ik eens vragen waar jij de rand van het mutsje van het jongetje mee hebt ingesmeerd??
mooi hoor!!

groetjes mildred

RosesMarijke zei

Ik vind het een supermooi kaartje!!

Angelique zei

dank jullie wel allemaal!! en mildred, ik heb de sneeuw gedaan met aleens glittersnow. je kunt deze op de gewe shop vinden onder diversen!!

Marianne zei

mooie kaarten Angelique

Erika zei

Helemaal super Angelique!

Groetjes Erika

Francis zei

Gewéééééldig weer...!

Groetjes,
Francis

Tanja zei

Prachtig!!!
Liefs,
Ester

mildred zei

Nou, laat ik dat nu ook in huis hebben! maar hoe heb jij die glittersnow aangebracht?
met een kwastje? Bij jou ziet het er supermooi uit!!

groetjes mildred

Angelique zei

mildred, ik doe dat met een prikkertje, gewoon de punt in het potje dopen en dan tikkend op je papier aanbrengen hihi ik hoop dat je het zo nog snapt!

mildred zei

Ik ga het proberen, ik snap wel wat je bedoelt!! bedankt!!!!

groetjes mildred