vrijdag 9 oktober 2009

kleurwaaier van de copics

Voor de opendag van afgelopen zaterdag had ik een kleurwaaier gemaakt van de Copics.
Ik heb eeb paar afdrukjes gezet op copicpapier, dat overigens ook bij gewe te verkrijgen is, en daar stap voor stap de kleuren bijgezet. Heel makkelijk terug te kijken welke kleuren je gebruikt voor gezichtjes, haren etc.
Zo ziet het boekje er in zijn geheel uit. Achterin heb ik nog wat kaartjes van mezelf geprint met de kleuren erbij.


Natuurlijk is al het papier, bloemen, magnoliastempels die ik gebruikt heb te verkrijgen bij gewe in de winkel of in de Webwinkel.
Papier is overigens een lijn van Crea Motion!

Wisten jullie al dat er workshops gegeven gaan worden van de Copics en derwents bij Ge-we?
Misschien heb je ook wel een keer zin om mee te doen? Meer info kun je krijgen door een reactie te sturen naar: info@ge-we.nl Misschien zie ik een van jullie daar wel!
Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag en dank je wel voor alle leuke reacties die jullie achterlaten!
Liefs Angelique




10 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi idee. Het ziet er schitterend uit!
Groetjes van Jacqueline

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtig kleurenwaaier is dat geworden zeg
kei mooi en wat een lieve stempel

groetjes jacinta

mildred zei

wauw wat een schitterende kleurenwaaier is dat zeg!!!
geweldig!!!!
ben officieel jaloers ;)

groetjes mildred

Bianca zei

Een super mooi geheel geworden. Hoe krijg je dat toch altijd voor elkaar.

Groetjes,
Bianca

Made by Janet zei

Hoi hoi,

Wat een geweldig leuke waaier!

Ja dat lijkt me idd erg handig met al die copic kleuren zie je de bomen door het bos niet meer hihi..
Laat mij maar lekker distressen...
MMM daar is het denk ik ook wel handig voor..als je eens een mengeling maakt die mooi is geworden kun je hem mooi onthouden welke kleuren je gemengt hebt hihi
Je hebt me weer op een idee gebracht!!
Super hoor!!!
en wat een ontzettend leuke stempel!

Liefs Janet

Erika zei

Wat leuk en superhandig Angelique!
Ik had 'm helemaal niet gezien op de open dag, maar het was ook iedere keer zo druk bij jou.
Succes met de workshops!

Groetjes Erika

Marianne zei

heel leuk gedaan Angelique

Anneke zei

Wat een leuk idee!!
Groetjes Anneke

RosesMarijke zei

Ik vind het heel mooi en knap gedaan!!

Anoniem zei

wat een heel leuk idee,
hij is heel mooi geworden.
ik hou toch zo van magnolia stempels