vrijdag 30 mei 2014

Babykaartjes met diverse Marianne Design mallen

Goede morgen allemaal,

Afgelopen week heb ik mijn collectie babykaartjes weer eens aangevuld en daarvoor
blijf ik de mallen van Marianne Design geweldig leuk vinden om te gebruiken.
Hieronder zie je drie jongenskaartjes, allemaal gemaakt met papier uit oudere
papierblokjes van Marianne Design.




Hieronder een lijstje met gebruikte materialen;
- stempel Distressed Tag van Memory Box
- creatable babysokjes
- creatable baby met lijst
- creatable trein
- collectable set tab met tekst
- stempelset MD (welcome little one)
- stempelset Joy! scrabbleletters
- afrondpons hoeken
- taartkleedjes
- kant, touw en lint

Volgende keer kom ik terug met een serie meisjes kaartjes.

Fijne dag verder!




1 opmerking:

GerJanne zei

Gave kaartjes zeg!
Of het een oudere lijn is maakt mij niet uit. Ze zijn gewoon super!
GerJanne