vrijdag 9 mei 2014

Magnolia "Prima Ballerina Tilda"



Goedemorgen,
vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaart te laten zien die ik voor Ge-We Hobby heb gemaakt
Het is een kaart met een stempel van Magnolia, af en toe vind ik ze toch wel heel erg leuk om ze weer een keertje te gebruiken
Ik heb dit afdrukje met Memento "Angel Pink" gestempeld en met Sennelier ingekleurd
Door met roze inkt je stempel te stempelen krijg je een no lines techniek


materialen:
vierkante kaarten - Quickutz squares
papier - My Minds Eye
hart - Magnolia
blaadjes - Cheery Lynn
vlinder - Joycrafts
letters - paper mania met bijbehorende ronde ponsje 

Voor de kleuren van het afdrukje, neem dan een kijkje op mijn blog

Lieve groetjes Gretha 


2 opmerkingen:

Muuske zei

Prachtige kaart.Groetjes Margo.

roelie zei

mooi weer gretha

ik vind de magnolia,s nog altijd erg leuk

gr roelie