maandag 12 mei 2014

Tilda met Inez het konijn


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb dit schattige magnolia stempeltje uit de dierenserie gebruikt en ingekleurd
met de copic markers.


De stipjes op de wangen en in de oogjes heb ik gemaakt met een
Molotow marker, dit werkt echt perfect vind ik.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van Authentique Paper.
Hierboven zien jullie ook nog een close-up van de scrabble letter stempels,
die ik na het stempelen nog een beetje heb bewerkt met stickles voor een
extra feestelijk effect.

Verder vinden jullie de meeste door mij gebruikte materialen in het lijstje hieronder;

Marianne Design Craftables CR1248

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe en bedankt weer voor het langskomen!

Groetjes,

1 opmerking:

corryskaart zei

wat een leuke vrolijke en mooie kaart met die lieve tilda erop
groetjes corry