maandag 2 juni 2014

Wonderful Birthday Wishes

Goedemorgen lieve luitjes,

Wat was de Open Dag afgelopen zaterdag een succes en heeeeeeeeeeeeel gezellig!!
Ik heb heerlijk zitten demo-en hoe je een Mixed Media canvas maakt en het resultaat laat ik hier binnenkort ook zien hier. 
Maar eerst heb ik nog deze bomvolle kaart voor jullie. 
Onderaan de blogpost heb ik opgesomd wat ik allemaal gebruikt heb.


Deze twee schatjes heb ik ingekleurd met de Sennelier:
Huid: 252 + 635 (gemengd)
Haren: 205 (links) en 252 + 205 (gemengd) en een klein beetje 566 (rechts)
Jurkje rechts: 501
Jurkje links: 689
Alle diepere schaduwen ook aangezet met 755


Gezellig dat jullie er weer waren. 
Fijne dag en geniet van het mooie weer!! 

Liefs, Nicole

Gebruikte materialen:
-De basis van de kaart is een shape artmal van Dutch Doobadoo
-Snijmallen van: Magnolia (tags, hartenswirl), Noor! Design (groene blad, Happy Birthdayrandmal en de rode  bloemen), Spellbinders (nestabilitie achter het afdrukje en vlinder), Tim Holtz (vlinderrandmal), La La  Land (vlaggetjeslijn)
-Designpapier is van Magnolia
-Gemini Tilda van de Zodiac Collectie van Magnolia
-De tekststempels zijn van LOTV
-Het lijstje is gemaakt met een siliconenmal en met klei van Martha Stewart
Verder heb ik bloemen gebruikt, kant, lint, een taartservetje en ribbelkarton en alles wat ik heb wit gemaakt heb ik met tipp-ex gedaan.

Geen opmerkingen: