woensdag 14 mei 2014

Hugs & Kisses

Goedemorgen lieve luitjes,

Time flies..........het is alweer mijn beurt om hier een kaart te laten zien.
Ik heb het bloemmodel stencil van Dutch Doobadoo gebruikt en het supermooie designpapier van Magnolia.
Tilda Hiding Rose Bouquet is van de Lost and Found collectie 2014 van Magnolia. Verder weer genoeg Doochickeys van Magnolia gebruikt, de vlinderrandmal van Tim Holtz en het mooie groene blad van Noor! Design. Het frame van lichtgewicht klei is van Martha Stewart. Verder bloemen, parellint, roze seambinding en een wondgaasje gebruikt. De teksten Hugs en Kisses zijn van Marianne Design. En last but not least....embossing enamel van Stampendous Frantage gebruikt.
Tilda is ingekleurd met mijn Twinkling H2O's, dit kaartje heb ik een tijdje geleden al gemaakt voordat ik de aquarelverf van Sennelier kreeg van mijn man. En ik moet stiekem bekennen dat ik de Sennelier toch nóg fijner vind..............was ik fan van de Twinkling, ik ben een nog grotere fan van de Sennelier!!
  Gezellig dat jullie er weer waren!!!!! Tot een volgende keer.

Liefs, Nicole

1 opmerking:

roelie zei

prachtig kaartje dit

mooie details en prachtig tilda gekleurd

gr roelie