maandag 19 mei 2014

Sending Smiles

Soms heb je van die momenten dan zit werkelijk alles tegen. Zo ook met dit kaartje. Het wilde gewoon niet lukken. Uiteindelijk is het dan wel goed gekomen en heb je ook wat. 



Alle materialen die ik hier gebruikt heb zijn uiteraard weer afkomstig van GeWe Hobby:
en uiteraard is de afbeelding weer ingekleurd met de Faber Castells

Door het vele werken en drukte hier in en om het huis, staat de freubelarij momenteel op een heel laag pitje. Ik probeer elk vrij momentje even te pikken om lekker naar zolder te gaan, maar momenteel ben ik 's avonds zo moe dat ik blij ben dat ik even lekker op de bank kan ploffen. Ach.. af en toe heeft een mens even pas op de plaats nodig. 

Voor nu bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

1 opmerking:

Hanny zei

Niets van te zien dat het tegenzat hoor, het is een prachtig kaartje in hele mooie, zachte kleuren.
Fijne maandag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl