donderdag 29 mei 2014

jij bent.. wie je bent..

Hoi allemaal,

Wat een heerlijke dag om te knutselen! Daar heb ik deze dag ook goed voor gebruikt.
Vanavond heb ik dit kaartje gemaakt.

Het Maja Design papier blijft prachtig hé!


Het plaatje heb ik ingekleurd met Sennelier aquarelverf.

De stempel postcard is van Noor!Design. Daarnaast mijn favoriete mal van spellbindersgebruikt.

De lantaarnpaal en de tekst is van Dutch Doobadoo.

De fiets ken je wslijk wel van Marianne Design...

Groetjes en een fijn weekend!

Rebelleke

P.S. Zie ik je zaterdag op de open dag? We hebben 9 demonstratrices.
Ik zit in het tuinhuis en demonsteer de leuke effecten met Krimpy Dimpy! Hartelijk welkom!

2 opmerkingen:

roelie zei

mooi hoor


dit kaartje

gr roelie

corryskaart zei

ziet er erg leuk en lief uit met al die leuke details
groetjes corry