dinsdag 10 januari 2012

Winterkaart....

Hallo allemaal,

Ik heb voor vandaag een winterkaart gemaakt. Ik hoop zelf wel dat het nog een beetje winter gaat worden...maar zo als het er nu uit ziet ben ik er bang voor. Dit is mijn kaart geworden.
Gebruikte materialen zijn:
-Knipvel Studiolight
-Scrappapier Wintermagic
-MD Creatable Anja van Laar LR0200
-Diversen scrapbloemen
-Diversen kant
-Brad en spacer
-Glitterlijm
-Halve pareltjes

Alle bovenstaande artikelen zijn bij Ge-We hobby te koop.
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!

8 opmerkingen:

Made by Janet zei

Mooi hoor Marjan,

enneh van mij mag de winter nu wel wegblijven...hihihi...ik hou d`r niet zo van....

Maar je kaart is prachtig !

groetjes Janet

Tinie zei

Wowww wat een super mooi geheel, wat heb je prachtige details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Het is weer een bjoetie Marjan. Prachtig papier, mooie details, mooie kleur!!
Liefs, Frouwkje

Thea Wildeman zei

Wauw, Prachtige kaart Marjan, mijn complimenten hoor.
Toppie gemaakt met die prachtige nieuwe creatables stencil.
Wat zijn ze toch mooi weer deze keer.
Fijne dag nog.
Groetjes Thea

http://trijntjeskaarten.blogspot.com/ zei

Wat een schitterende kaart,leuk bedacht met die leuke nieuwe hoek in combinatie met het vitageplaatje.

Groeten Trijnje

Cobie zei

Je nieuwe creatie is Prachtig!

groetjes Cobie

GerJanne zei

Hoi Marjan,

wat een mooie vintage kaart! Leuk dat dat blauw van het plaatje terugkomt in je papier.
Groetjes,
GerJanne

Yvonne zei

Hoi Marjan,
Schitterende kaart!
Groetjes,
Yvonne