zaterdag 21 januari 2012

Dubbel: een kaart en flesje....


Hallo lieve allemaal,
Vandaag heb ik een dubbel werkstukje voor jullie gemaakt: een kaart en een flesje.

De bloem op de kaart heb ik als volgt gemaakt:
1. de grootste bloem van de "Sunflower One" (Spellbinders) 2x gestanst  en de kleinste bloem van Sunflowers Two (Spellbinders)2x uitgestanst
2. daarna alle 4 de bloemen bewerkt met de blending tool en Distress inkt (kleur: Brushed Corderoy)
3. alle bloemblaadjes in de lengte rond gevouwen zodat de bloemblaadjes omhoog gaan staan.
4. de 2 grote en daarna de 2 kleine bloemen op elkaar gelijmd en daarna de roos op bevestigd.
5. een strookje wondgaas voorzichtig tussen de grote en de kleine bloem geduwd en de meeldraden er tussen vastgelijmd.
En klaar is je bloem!

Voor het flesje heb ik de grootste Sunflower (van set One) 3x uitgestanst.
Ook nu weer alle bloemen bewerken met Distress inkt en de bloemblaadjes krullen..
Daarna heb ik van alle 3 de stansjes het randje tussen twee bloemblaadjes doorgeknipt en de bloem aan de onderkant tegen de rand van de hals gelijmd.

Het label op het flesje is gemaakt met de Spellbinders stans "Fleur de Lis Accents".
Het tekst-stempeltje is van Magnolia.
Het flesje is afgewerkt met lint, strass steentjes en om de kurk heb ik een stukje touw gewikkeld.
Op de bloemblaadjes zijn groene pareltjes geplakt.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en kijk weer uit naar jullie reacties!

Knuffelszz,
Yvonne

8 opmerkingen:

marion zei

Wauzers, wat is dat gaaf, ook dat flesje is supermooi gepimpd ! Liefs, Marion

Cobie zei

Je creatie's zijn prachtig!!

Groetjes Cobie

scrappy jen d zei

Hoi, hoi,
Leuk dat flesje.
Volgens mij heb ik er ook nog een paar van (Action?).
Ik heb er eens een nautische draai aan gegeven: met schelpen enz.
Maar dit vind ik ook erg geslaagd! Ook de kaart is erg mooi!
Liefs, Jen.

Ballie (Bennarda) zei

Wat zijn dit prachtige exemplaren.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Cards en Box bij Lady M zei

wat prachtig dat leuke flesje en die mooie kaart groetjes maartje

Unknown zei

knap gedaan en zeker mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Thea Wildeman zei

WAUWWWWWWWWWWie, wat een beauty's weer Yvonne, mijn complimenten hoor.
Heel erg leuk idee zo!!
Liefs Thea

Yvonne zei

Hoi Jen,
Ja inderdaad...het flesje komt van de Action!
Altijd als ik daar ben vind ik wel weer iets leuk om te be-scrappen!
Groetjeszz,
Yvonne