woensdag 11 januari 2012

Pion Vintage-kaart...


Hallo lieve allemaal,

Voor vandaag heb ik eens een keer een vintage kaart voor jullie gemaakt.
Het stempelen heb ik toch niet helemaal kunnen laten, want de tekst is gestempeld en de randen van het papier zijn bewerkt met Distress inkt en de Blending tool.... ik ben echt verslaafd aan mijn Belnder...je kunt er zo heerlijk een oud/ gebruikt effect mee aan je papier geven!

Zowel de foto als het achtergrond papier is van Pion.
De rand naast het blauwe lint is een randpons van Martha Stewart.
Het vlindertje en de swirls zijn Doohickey stansen van Magnolia.



Het plaatje van het meisje heb ik eerst op maat gesneden. Daarna heb ik het op een stukje wit cardstock geplakt en het kartelrandje geknipt (met een oude kartel-/ figuur-schaar) en de randjes bewerkt met Distress inkt (klein Brushed Corderoy).
Nog een paar bloemen, twee bestempelde kleine labeltjes en een stukje lint en... voila....vintage-kaart klaar!
Oh ja... de tekststempel is van Magnolia (van de laatste serie).


Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!

Groetjes,
Yvonne

14 opmerkingen:

Tinie zei

Super leuk kaartje, met geweldige details en wat een super tekst!!!

Groetjes Tinie

Thea Wildeman zei

Wauw, wat een beauty weer Yvonne, mijn complimenten hoor.
Wat is dat papier prachtig hé, hele lieve romantische kleuren.
Zeker als je van vintage houd.
Geweldig!!!!!
Liefs Thea

marion zei

wauw !! superleuk en leuke kleurencombi. Liefs, Marion

Yvonne Rijk zei

Wat een prachtige kaart, naamgenootje van me.
Groet van Yvonne Rijk.

GerJanne zei

Hoi Yvonne, wat een schatje!!
geweldig plaatje ook!

GerJanne

creamiek zei

Wat een schitterende kaart , vooral die kleuren bij elkaar zijn heel mooi.

Gr Monique

Made by Janet zei

waooouuuwwwwie !!

Wat eem beauty !!

Liefs Janet

corryskaart zei

zo deze kaart ziet er echt heel mooi uit met leuke details en prachtige strik!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Wat een schitterend vintagekaartje is dit zeg.
Prachtig.
gr. Liesbeth

Hanny zei

Yvonne wat een prachtige vintage kaart.

Groetjes Hanny.

yvon zei

Dit is werkelijk een super mooi kaartje zeg.
Groetjes,Yvon

nettie53 zei

hele mooie kaart, prachtige combinatie van kleuren.
Groetjes,
Nettie

Rebelleke zei

prachtig!!

Rebelleke zei

prachtig!!