dinsdag 31 januari 2012

vouwkaart

Hallo allemaal,

Tjonge...wat doen jullie allemaal gezellig mee met de challenge !!
Voor diegene die nog niet meedoen.....het kan nog !!

Deze keer heb ik een vouwkaart om jullie te laten zien.
Gemaakt met het prachtige nieuwe pion papier.
Voorop zit een stans van de klok van Tim Holtz. Die heb ik met embossingglitter poeder bewerkt.
Een paar bloemen en waarbij er ook bloemetjes bijzitten die gemaakt zijn met de nieuwe stans
van Cheery lynn Design B151. Deze stans je uit en rol je het strookje op.
Daarna kun je de blaadjes wat uitvouwen.
Buitenlangs nog een rand gestanst met een Martha Steward pons en aan
de linkerkant nog een label met wat witte verf en een tekstje. 
Hier even de bovenkant van de kaart.
Het is een kaart met de maten 13.5 x 27 cm.
De eerste ril ( vouw) zit op 6.7 cm en de tweede op 10 cm.
Dit doe je ook vanaf de andere kant.
Het afdrukje is een Magnoliaatje van de nieuwste serie.
ingekleurd met distress inkt.

Hier nog even de bloemetjes en de afdruk dichterbij.
( De grote witte bloem is uit eigen voorraad)

Ik bedankt jullie weer voor het langskomen en graag weer
tot een volgende keer,


Liefs Janet

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw! Leuk model en wat een mooie details zitten erop.

Groetjes, GerJanne

Angélique zei

Wat een leuke kaart. Ik vind het stempeltje ook mooi ingekleurd. Ben zelf ook in het bezit van het nieuwe pion papier.
Groetjes angelique

Cobie zei

Wauw... wat een schitterende kaart!

Groetjes Cobie

Unknown zei

het is een mooie inspiratie en mooie afwerking
veel liefs van marcelline

Thea Wildeman zei

Wauw, Wat een schoonheid weer Janet, mijn complimenten hoor.
Groetjes Thea

roelie zei

prachtig dit vouw kaartje

ik heb hem ook wel eens gemaakt

gr roelie S