zaterdag 7 januari 2012

Tilda in witte jurk

Hallo allemaal,
Oooh wat ben ik toch dol op de nieuwe Magnolia`s.
Het zijn allemaal lieverds...
Deze heb ik ingekleurd met distress inkt op aquarell papier.
Alleen heb ik het jurkje wit gelaten.
Langs de randen veel zwart gebruikt en dit vervaagt naar grijs.
Dan komt het witte jurkje ook beter uit.
Daarna heb ik haar uitgestanst met een nestabilitie en
op een scalop nestabilitie stans geplakt.
Het designpapier is ook van de nieuwe Magnoliaserie.
Het bruine papier is kraftpaper.
Onderlangs zit een grasrand gemaakt met een Martha steward pons.
Daarover weer een stukje kant met strassteentjes en een strik van een stukje lint.
Verder nog wat bloemen en glittervlinders en een label met een charm.
En onder het afdrukje zit nog een doily ( taartkleedje)

Hier nog even de Magnolia dichterbij.
Ik vind dit toch wel 1 van de mooiste uit de nieuwe serie....

Ook kunnen jullie nog steeds meedoen met de 1ste challenge
op het Ge-We hobbychallengeblog !!
Te vinden bovenaan het tabblad of in de sitebar rechts.

Heb je nog vragen, tips of opmerkingen we horen het graag !!
Je mag mij mailen hobbyjanet@hotmail.com
of naar het mailadres wat aan de rechterkant in de sitebar staat.

Ik wens iedereen weer een fijne dag verder,

Image and video hosting by TinyPic

18 opmerkingen:

Tinie zei

Wat heb je deze Tilda geweldig ingekleurd!!! Super geheel!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Wat 'n mooie kaart!

groetjes, Marian

Unknown zei

Prachtig zeg, en ja ze zijn prachtig die nieuwe stempeltjes. Groetjes, Frea

Gonny zei

jeanet het is weer een plaatje hoor
gr Gonny

Marja Sch zei

Geweldig mooi gedaan hoor. Super leuk stempeltje. Gr Marja

Corrie zei

Wauwwww wat een snoeppie Janet
ze zijn zeker weer leuk die nieuwe magnolia's.

Groetjes Corrie

Anita zei

Wat een beauty Janet

Gr. Anita

Yvonne zei

Wat een schitterende kaart weer...echt super super mooi!
Groetjeszz,
Yvonne

corryskaart zei

wat je schrijft over de schaduw dat is nu echt mooi en duidelijk te zien het jurkje springt er vanaf!
groetjes van corry

roelie zei

super mooi kaartje en prachtig dit witte jurkje

gr roelie S

marja zei

Wauw Janet wat een schitterend kaartje!!!! Zo geweldig mooi ingekleurd!

Lieve groetjes Marja.

Cards en Box bij Lady M zei

wat een lief kaartje ik vind hem heel mooi groetjes maartje

GerJanne zei

Hoi Janet,

wat een prachtige kaart en het stempeltje is werkelijk heel lief. Wat mooi met die schaduw langs Tilda...
Groetjes,
GerJanne

Thea Wildeman zei

Het is weer een beauty Janet, mijn complimenten hoor.
Fijn weekend
Liefs Thea

Annette zei

Wat een geweldig kaartje is dit, met geweldige kleuren!
Ik doe mee met de challenge, alleen mijn eerste inbreng zou ik willen verwijderen(het was geen nieuw kaartje, afgelopen woensdag op mijn blog gezet)Dus toch maar een andere erop gezet die ik vandaag geplaatst heb. Is dit mogelijk?!Ik doe pas sinds kort mee aan challenges, dus ik ben nog niet zo goed op de hoogte. Sorry hiervoor.lieve groetjes Annette

Made by Janet zei

@ Annette,

Hoi Annette.
Geeft niks...ik kan hem zo niet verwijderen maar dat komt wel goed.

Groetjes Janet ( GE-WE team )

Kaartenkraam zei

Schitterend zo met dat witte jurkje, een zeer geslaagde kaart!

groetjes van Ank

Cathy zei

Prachtig en door de schaduw komt het jurkje prima tot z'n recht.