donderdag 5 januari 2012

kinderwagen

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie allen nog een gelukkig, gezond en natuurlijk ook een creatief nieuwjaar toewensen.
  
Dit keer heb ik een kinderwagen gemaakt.
Het is weer iets heel anders, maar ik zeg het jullie het is superleuk om te doen!
Dit voorbeeld zag ik in het magnolia magazine en ik dacht laat ik het eens proberen.
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk, maar het resultaat is erg leuk om als cadeautje te geven bij een geboorte!


De materialen die ik hiervoor gebruikt heb:
- spellbinders
- cardstock
-doohickey
- papier van magnolia
- bloemetjes
- splitpennen met parel
- kant
- touw


Fijne dag nog!

Liefs, Jaimy


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou dit ziet er zeker heel erg leuk uit.
Groetjes Joke

Thea Wildeman zei

Wauw, prachtig Jaimy heel leuk gedaan zo.
Heb hem ook liggen om te maken, hij is zeker heel leuk om weg te geven bij een geboorte.
Groetjes Thea

Tinie zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk en lief uit!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Dit is echt superlief! Zag het al staan in het Magnolia Magazine, heb ook eens zoiets gemaakt maar dan een iets ander patroontje. Deze is zooo schattig! Ga deze ook zeker een keertje uitproberen. Supergaaf gemaakt. Groetjes, Linda.

jans zei

heel mooi gemaakt ziet er schitterend uit grt jans

Unknown zei

Невероятно нежная и очень милая работа)))

PatriciaKleijn zei

wat schattig zeg :D

Liefs Patricia

corryskaart zei

hoi jaimy
wat een schattige kinderwagen heb je gemaakt!
erg lief om naar te kijken!
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Jaimy,

wat een superschattig wagentje. Dus het lijkt moeilijker dan het is??
Wel ontzettend leuk om cadeau te krijgen bij een geboorte!

GerJanne

Rebelleke zei

erg leuk!!

Marianne Schut zei

Hai Jaimy, wat super mooi gemaakt! Ik heb hem ook zien staan in de INK. Ga hem nu zeker ook proberen te maken, erg leuk! Groetjes Marianne

Yvonne zei

Wat een schattig baby-wagentje!
Groetjeszz,
Yvonne