donderdag 12 januari 2012

De nieuwe CreaTables en CrafTables van januari

Goede morgen dames,
Gisterenavond deze kaart afgemaakt en ik denk dat hij wel geslaagd is.
Heb hiervoor weer de prachtige nieuwe creaTables LR0200 en CrafTables CR1201 (cirkel) en CR1205 (vlinder) gebruikt.
De 2 open hoeken heb ik met de trouvaille gedaan en de 2 dichte hoeken zijn 2 losse die ik heb uitgeknipt en opgeplat.
Als je gaat embossen wordt één van de hoeken "plat", daar leg ik dan na het embossen even mijn stencil op (verkeerde kant) en embos met een dikke embospen even alles over zodat het relieëf weer naar boven komt.
Zo kan je blijven variëren met die fantastische mallen.
Ik heb een veertje achter de vlinder geplakt en als andere versiering het ik natuurlijk weer de perlenpen 101 gebruikt.
Leuk dat jullie even langs zijn geweest.
Hele fijne dag, groetjes en

5 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooie kaart ik vind deze mal echt geweldig mooi groetjes maartje

Cobie zei

Prachtige kaart.

Groetjes Cobie

corrie zei

wat mooi super corrie

Made by Janet zei

Wat een mooie kaart !!!

Groetjes Janet

fridel zei

ik he deze ook gemaakt
heb ze iedere keer met de hoek er onder gelegd dus aleen de hoek heen en terug gaanen ook mooi een dan krijg je hem mooi er uit maar zo is hij ook prachtig vooral die dichte hoek vind ik heel mooi vind het een mooi stants
groetjes frieda