zondag 31 oktober 2010

nog een kado mapje

Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie een mapje gemaakt waar je weer geld in kan geven.
Of een kadobon of net wat je wil.....
Het is er eentje die je heel snel kan maken.
Je begint met een vel cardstock van31x30 cm
Ril of vouw dit op 10.5 en 15 cm.
Nu heb je vier vakken.
Nu snij je er twee punten uit
(zie foto onder)
Deze punten vouw je naar boven en doe aan de
buitenkant wat dubbelzijdig tape zodat het pockets worden.

Nu kun je hem versieren en vullen.

Dit is mijn voorkant geworden.
(foto boven)

En dit is de binnenkant.
Ik heb er twee labels ingedaan maar dit kan natuurlijk
van alles zijn..
Het papier is nog een oudje van Basic grey.
Je kunt dit mapje ook in diverse maten maken.
Het enige wat je moet doen is die vier vakken maken.
Simpel als wat.
Mocht je toch vragen hebben je mag ons altijd mailen.
adres staat in de sitebar.
Lieve groetjes Janet





11 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwwww Jeanet
wat een mooi mapje, ik heb hem opgeslagen hoor, dank je wel.
Groetjes Corrie

Colien zei

Je hebt weer iets moois gemaakt en ons weer een leuk idee met uitleg kado gedaan. Helemaal fantastisch!
grtz.Colien

Marianne zei

Dat is een leuk ideetje!! Heel erg bedankt en ik ga het zeker eens uitproberen. Ziet er superleuk uit!!!

lenny zei

Hij ziet er super leuk uit Janet
groetjes lenny

Toos Awater zei

Helemaal te gek Janet zullen we zeker weer gaan gebruiken

Groetjes Toos

chantal zei

schitterend kadomapje janet
echt super
liefs chantal

*Petras Kartenkreationen aller Art* zei

Vielen Dank Jeanet :0)

das ist eine schöne Geschenkkarte und ich werde das gebrauchen.
Liebe Grüße
Petra

Thea zei

Hoi Janet,
Dit is een prachtige kaart/mapje, die gaat ik zeker onthouden.
Groetjes Thea

corrie zei

hallo janet wat een mooi mapje
ook ik heb het patroontje opgeslagen groetjes corrie

Erika zei

Wat een leuk idee weer en zo mooi gemaakt!

Groetjes Erika

Anita zei

Wat leuk weer Janet. Bedankt voor heet idee.

Gr. Anita