woensdag 6 oktober 2010

doosjes met joy crafts mallen

Hallo allemaal,
Oooh wat had Erika toch lekkere...euh.. mooie kaarten gemaakt!
Kreeg spontaan trek in een cakeje hihi...
Ik heb dit keer voor jullie een schatkistje gemaakt.
Daarbij heb ik gebruik gemaakt van 1 van de nieuwe mallen van Joy Crafts.
Hier zijn diverse soorten van..zoals een beer een hartje een vogelhuisje dit schatkistje en
nog een paar meer...erg leuk als je van doosjes maken houd!! Het designpapier wat ik er bij heb gebruikt is van
de nieuwste paperpads van marianne design.
Deze zijn op A4 formaat...erg handig en ze zijn heel erg mooi!!!
Verder heb ik er wat bloemen op gedaan en de vogel komt van
de nieuwe clearstempels ook van marianne design.
Net als het tekstje onderaan.
Het sleutelgat komt nog van de oudere clearstempels van marianne.
Je kunt het doosje sluiten met magneetjes of met klittenband.
Maar natuurlijk ook heel mooi met een grote strik.
Ik wens jullie een fijne creative dag en ik zeg maar weer,
tot gauw,
Lieve groetjes Janet

14 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Hallo, Wat een leuk schatkistje is het geworden. Heb op de site van Joy Crafts gekeken, maar kan dit niet vinden. Kan jij mij helpen waar ik dit kan bestellen? Alvast bedankt.
Groetjes Brenda en Astrid
dekaartjesvanastrid.blogspot.com

Lia zei

hoi hoi,

Ik vind dit ook zoooooo leuk, maar kan het ook nergens terug vinden......

groetjes Lia

Astrid en Brenda zei

Hallo, Heb het inmiddels gevonden. Zie de sitebar Ge-We Hobby webwinkel. Klik dit aan en ga dan naar nieuwe artikelen 05 oktober de rest volgt van zelf. Heb inmiddels een bestelling geplaatst.
Groetjes Brenda en Astrid.

Made by Janet zei

Hallo dames,

Ja idd...ze zijn natuurlijk te bestellen bij Ge-We hobbby.
(zie rechterkant voor webwinkel)
Ze staan bij de nieuwe artikelen van 5 oktober.

Katinka zei

Weer erg leuk gemaakt Janet!

Groetjes
Katinka

Anita zei

Super Janet.

Gr. Anita

cristel zei

prachtige schatkist heb je gemaakt
grtjs

Caroline zei

Heel leuk gemaakt! Super!

Groetjes Caroline

Chantal zei

Erg leuk.

Chantal

Toos Awater zei

Wat een prachtige schatkist Janet

Groetjes Toos

Yvonne zei

Nou krijg ik helemaal zin in bonbons!
Wat een mooie doos!
Knuf,
Yvonne

chantal zei

schitterend doosje janet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Anneke zei

Wat een mooi doosje!!
Groetjes Anneke

Erika zei

Wat een mooi schatkistje is het geworden!

Groetjes Erika