vrijdag 29 oktober 2010

Bright as a Star !

Gezellig dat jullie weer langskomen op ons voorbeeldenblog.....
Hebben jullie kids ook herfstvakantie ?
Hier wel in ieder geval en we mogen niet klagen met het weer!
Heerlijk met af en toe dat najaarszonnetje erbij !
Ditkeer heb ik weer een kerstkaartje voor jullie gemaakt ......
En ik heb eens een niet traditionele kerstkleur gebruikt....PAARS!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden !
------------
Gebruikte materialen:
Papier : DCWV Christmas Combostack
Stempel : Laurence Collection - Bright as a Star , tekst is geprint
Embellishments : Metalen kristal , touw
------------
Bedankt voor jullie bezoekje en jullie gezellige berichtjes ,
ik lees ze telkens met veel plezier !
----------
Groetjes,
Katinka

6 opmerkingen:

Bendito Colibrí zei

Hola, está divina, la combinación de colores tremendamente origianl, cariños.

Unknown zei

Hoi Katinka,
Wat een lief kaartje! Ik vind het stempeltje heel gaaf en de kleurtjes die je gebruikt hebt. Erg leuk om kerstkaarten te zien die niet in de traditionele kleuren gemaakt zijn.

groetjes, Claudia

Erika zei

Wat een lieverdje!
Leuk hoor een keer een ander kleurtje voor de kerstkaartjes.

Groetjes Erika

chantal zei

schitterende kaart katinka
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Katinka. Prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Toos Awater zei

Wat een leuke kaart weer Katinka en de kleur vindt ik super

Groetjes Toos