dinsdag 12 oktober 2010

In de kerstsferen....


Hallo lieve allemaal,
.
Toos zei het zondag hierop de blog ook al...de Open Dag bij Ge-We afgelopen zaterdag was een groot succes.
.
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en vond het superleuk om met iedereen te babbelen en natuurlijk ook verder te helpen met de copics.
.
Gerda, bedankt voor alle goede zorgen! het was weer top!
.
Het was eigenlijk best al weer een poosje geleden dat ik mijn copics voor het laatst gebruikt had (vanwege mijn laatste "verslaving": de Distress inkt)..... maar ik eerlijk gezegd vond ik het weer zo leuk om te doen dat ik nu mijn distress inktjes weer even opgeborgen heb en de copics weer op mijn bureau zijn verschenen! Zo zie je maar waar een Open Dag al niet toe kan leiden! ha ha...
.
En....zondag een rustig dagje voor mijn lieve schat thuis want door al mijn gebabbel was ik mijn stem kwijt....oeps... (is inmiddels alweer terug hoor!).
.
Bovenstaande kaartjes had ik speciaal voor afgelopen zaterdag gemaakt (een 3e foto volgt nog).
.
De gebruikte materialen zijn:
- X-mas Collection Speciality paper pad van Kars
- Clearstamp Elines Toddlers EC0118
- Clearstamp Elines Toddlers Christmas EC0101
- Martha Stewart pons Glacial snowflake
- Elines Vintage Clearstamps EC0096
- Creatable Bloemen fantasie Marianne Design
- groen geblokt lint (in nog veel meer mooie kleuren verkrijgbaar bij Ge-We)
- en verder nog een paar dingetjes van mijzelf: een paar uitgestanste letters (Cuttlebug), blauw lint, een grote snowflake, een paar bloemetjes en een snowflake brad
.
Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden!
.
Verklap ik meteen een geheimpje: mijn volgende kaartjes worden weer Magnoliaatjes....met stempels uit de allernieuwste nog uit te komen serie...
.
Fijne dag allemaal!
.
Groetjes,
Yvonne

6 opmerkingen:

Toos Awater zei

Supergaaf zijn ze Yvonne

Groetjes Toos

Katinka zei

Geweldige kaartjes Yvonne!

Groetjes
Katinka

Anneke zei

Mooooi!!!

Erika zei

Wat een mooie kaartjes en super ingekleurd!

Groetjes Erika

chantal zei

schitterende kaarten yvonne
erg leuk gedaan
liefs chantal

Ellen zei

Wowwwww Yvonne wat een prachtige kaartjes.

Groetjes,
Ellen