vrijdag 1 oktober 2010

Kerst vintage



Na al het moois wat deze week weer geplaatst is door verschillende dames hier 2 vintage kerstkaarten van mij.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de pretty paperbloc Eline's old fashioned christmas en een 3D vel van marianne vintage christmas VK 9507.
Verder heb ik de EK pons wave flourish en de retro flower gebruikt en van de martha steward ponsen de craft punch Branche. Van de creatables de poinsettia recht.
Het papier heb ik een oude look gegeven door de randen wat vochtig te maken met wat water en
wat ruw gemaakt en bewerkt met distress inkt vintage photo.
Dit was het weer voor deze keer
Groetjes Toos

10 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaarten toos
erg leuk gedaan
liefs chantal

Trudy zei

Wat een prachtige kaarten Toos!
Groetjes Trudy

Marianne zei

Echt hele mooie kaartjes; ik ben er helemaal weg van!

Diane zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Toos!

Groetjes,
Diane

Anoniem zei

Heel mooi toos.
Groetjes Gerda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Toos, heel mooi en schattig!
Groetjes van Jacqueline

Erika zei

Mooie kaartjes!

Groetjes Erika

Yvonne zei

Wow, Toos,
Ik ben helemaal verliefd op je kaartjes!!!
Knuffel,
Yvonne

Katinka zei

Prachtige kaart Toos!

Groetjes
Katinka

creamiek zei

prachtig zeg.

gr monique