maandag 4 oktober 2010

Geniet van elk moment....

Hallo lieve allemaal,
Gisteren (zondag) was het zo heerlijk zonnig, dat ik het niet kon nalaten om (hoewel iedereen al volop bezig is met de kerstkaarten) nog een vrolijk, zonnig kaartje te maken....

Dit is het resultaat.
Ik hoop dat jullie (net als mij) nog een lekker nazomers gevoel geeft!

Gebruikte materialen:
- Magnolia stempel Tilda writing diary
- Magnolia stempel stoel (ik zag net dat die helaas is uitverkocht...sorry)
- tekststempel van Eline
- randpons Martha Stewart Gothic Arches
- kant
- scrappapier van het supermooie 15x15 blok van Kars Country Rose (zitten ook glittervellen in) - lint en div. bloemetjes.

Het label heb ik zelf gemaakt:
Uit de losse hand een label geknipt en de rand geponst met een Martha Stewart pons (Simple scallop border) en daar met een gaatjes-tang nog een paar extra gaatjes aan toegevoegd.

De stempelafdrukjes zijn ingekleurd met distress inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.
Hele fijne dag allemaal!

Groetjes en liefs,
Yvonne

11 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Prachtig zeg, daar wordt ik inderdaad heel erg vrolijk van, zo mooi!

fridel zei

wat een parctig kaartje zeg heel mooi groetjes fridel

Erika zei

Wat een mooi kaartje!
Leuk gedaan dat labeltje.

Groetjes Erika

cristel zei

een heerlijk zonnig kaartje heb je gemaakt
grtjs

chantal zei

schitterende kaart yvonne
erg leuk gedaan
en lekker zmers ook
liefs chantal

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Yvonne!

Liefs Ida

martina's kaartjes zei

Een hele mooie, romantische kaart !! super !
groetjes, martina
x

Toos Awater zei

Wouwww in een woord super Yvonne

Groetjes Toos

Justine zei

Wow, dit is echt prachtig!!
Zeer mooi!

Anoniem zei

Heel erg mooi.Yvonne
groetjes Gerda

Caroline zei

Wat een vrolijk kaartje!!

Groetjes Caroline