dinsdag 13 juli 2010

Zomers kaartje

Wat een supermooie artikelen zijn er weer binnengekomen in de winkel, kon ook niet wachten om er een kaart mee te maken hierbij heb ik de volgende artikelen gebruikt :

Clearstamp Janneke Brinkman 01
Magnolia doohickeys cutting die Tilda lace
Magnolia doohickeys cutting die leaf en swirl
Magnolia scrappapier P-HE10 vintage yellow quilt
en uiteraard heb ik weer de marianne quiltstencil QU0601 gebruikt en hier een stiksteek van gemaakt (blijft mijn grote favoriet )
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent colour soft

De magnolia cutting die's zijn fantastisch en draaien net zo gemakkelijk door mijn cuttlebug je hoeft echt geen kracht te gebruiken.

Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden, met deze stempels kun je toch ook een kaart maken die je naar iedereen kunt sturen ook naar oudere mensen, zelfs ook voor condoleance kaarten.

Groetjes Toos

7 opmerkingen:

Anneke zei

Een mooi zomers kaartje!
Groetjes Anneke

chantal zei

schitterend kaatrje toos
liefs chantal

Katinka zei

das een fleurig kartje Toos!

Groetjes
Katinka

Anoniem zei

Heel mooi.Toos
Groetjes Gerda

Made by Janet zei

Mooi gemaakt hoor!!
Je bent lekker op dreef hihi...

Groetjes Janet

Wendy ten Hove zei

Wat een mooie kaart, heerlijk zachte zomerkleuren, erg mooi. Ik wist niet dat daar ook stanzen van waren, leuk, ik ga eens kijken!
Mooi gemaakt!

Groetjes,
Wendy

Yvonne zei

Hoi Toos,
Wat heeft Magnolia mooie dies uitgebracht he....
Mooie kaart heb je ermee gemaakt!
Groetjes,
Yvonne