vrijdag 30 juli 2010

Merci doosje


Wie kent ze niet de merci doosjes, je ziet ze regelmatig voorbij komen op blogs, deze kwam ik er ook tegen en ik vondt hem wel heel toepasselijk voor deze tijd, want wie heeft nu geen buren of familie die tijdens de vakantie je post uit de brievenbus halen en de planten water geven.
Ik heb er even een beschrijving voor jullie bij gemaakt :
Cardstock 12 x 20 cm. en rillen op 5-6-14 en 15 cm.
2 stukjes cardstock 3 x 4,5 cm. en rillen op 1 en 2 cm.
De 2 kleine stukjes plak je aan de zijkanten onderin zodat de reepjes er niet uit kunnen vallen.
Ik heb hierbij de volgende materialen uit de webwinkel gebruikt:
Scrappaier Basic grey origins
Magnolia stempel LZ 09 love me Tilda
Joy bradz
lint en tekststempel komen uit eigen voorraad
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent coloursoft potloden
HEEL VEEL PLEZIER ERMEE en groetjes Toos

6 opmerkingen:

Anita zei

Wat leuk Toos.

Diane zei

Wat een lieverdje Toos!

Groetjes,
Diane

Ilse zei

Heel erg leuk gemaakt, tof om te krijgen .

chantal zei

schitterend doosje toos
erg leuk gedaan
liefs chantal

Made by Janet zei

Zo...ik ben even een paar daagjes niet geweest en kijk eens wat een leuke dingen er weer op staan!!
Mooi gedaan hoor Toos!!

Groetjes Janet

saffiertje zei

wat een leuk idee!!!! Ga ik zeker een keer maken!