zaterdag 24 juli 2010

Tilda als de kleine Zeemeermin...

Hallo lieve allemaal,

Na de mooie kaart van Erika van gisteren vandaag het kaartje dat ik jullie eerder deze week beloofde.... met een stempel uit de nieuwe collectie van Magnolia.

Gisteren was ik bij Ge-We in de winkel en ik kan jullie verklappen dat de order nu binnen een paar dagen wordt verwacht.
Er zijn al veel stempels ge-pre-ordered en er zijn er zelfs al een paar uitverkocht...
Dus dames, willen jullie de stempels snel ontvangen....wees er dan snel bij, anders wordt het op de volgende zending wachten!

Voor deze kaart heb ik de stempel genaamd "Little Mermaid Tilda"gebruikt.
Het is echt mijn absolute favoriet van deze collectie, maar ja, wat wil je met een voorliefde voor sprookjes....ha ha...

Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress inkt.
Omdat een zeegroene kleur niet bestaat bij Distress inkt, heb ik daarvoor 2 kleuren gemengd, te weten Pine Needles en Broken China....

Verder heb ik voor de kaart gebruikt:
- scrappapier van Magnolia en Prima Marketing,
- de cuttlebug embossingfolder (Divine swirls) (nu even uitverkocht bij Ge-We, maar hij komt vast weer snel binnen)
- de Drippy Goo pons van Martha Stewart,
- de Spellbinders Large Deckled Rectangles stans-set,
- wat touw, bloemen, brads en een paar schelp-kralen die ik zelf nog had liggen,
- een beetje flowersoft (links onder in de hoek) in een mengeling van een paar kleurtjes,
- plakparels van Joy
- en als laatste Stickles om Tilda een echt "vissig" uiterlijk te geven.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Groetjes,
Yvonne

9 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Wow, prachtig zeg, met zoveelleuke details!

Anneke zei

Echt een sprookjes kaartje
Groetjes Anneke

Katinka zei

tis weer een plaatje , Yvonne!

Groetjes
Katinka

Yvonne Rijk zei

Wat een prachtige kaart.
Groet van Yvonne Rijk

chantal zei

schitterend kaatrje yvonne
erg leuk
liefs chantal

xxx Myra xxx zei

prachtig!!

scrapgirlmarianne zei

Wauw echt heel mooi gedaan zeg!
Super.

groetjes marianne

Erika zei

Mooi kaartje Yvonne!

Groetjes Erika

Unknown zei

Wat een super kaartje weer Yvonne

Groetjes Toos