dinsdag 20 juli 2010

Condoleance kaarten

Hallo allemaal,
Ik zal maar eerst bekennen dat ik het niet de leukste kaarten vind om te maken ...maar dit is een voorbeeldenblog en omdat er vraag naar was heb ik er een aantal gemaakt.
Mijn idee is dat dit soort kaarten eenvoudig moeten zijn en rustig overkomen..
Ik hoop dat ik hier een beetje aan voldaan heb.
Het papier dat ik er voor gebruikt heb is van DCWV-La Creme matstack...
heel erg mooi papier in een beetje creme met zwart en
de patroontjes zijn een beetje "velours"
De teksten zijn rub-on`s Zoals ik al zei heb ik ze heel eenvoudig gelaten.
De bloemen zitten al op het papier en zijn wat dikker.
De rand heb ik met een Marha steward pons gemaakt.

Ook deze bloemen staan al op het papier.
De ovaal heb ik met een nestabilitie gemaakt.

Ik wens jullie een fijne week verder en tot gauw,

Liefs Janet



11 opmerkingen:

Marjanne zei

Heel stijlvol

Toos Awater zei

Zijn inderdaad niet de fijunste kaarten om te maken Janet maar het is je toch goed afgegaan

Groetjes Toos

Anoniem zei

Echt heel stijlvol

groetjes Gerda

Sigrid zei

Helaas moet je dit soort kaarten wel eens versturen...ze zijn erg mooi geworden!
Sigrid

Creagea zei

Niet mooi om te maken maar ze zijn echt prachtig gemaakt.
liefs Gea

cristel zei

inderdaad niet het leukste thema maar ik vind ze prachtig
grtjs

Diane zei

Ze zijn wel heel stijlvol geworden.

Groetjes,
Diane

Erika zei

Ik vind ze heel erg mooi in hun eenvoud.

Groetjes Erika

Katinka zei

Tis eens wat anders , maar zijn mooi geworden hoor!

Groetjes
katinka

chantal zei

schitterende kaatrjes janet
lijkt meidd egr moeilijk zulke kaarten maken
liefs chantal

Anoniem zei

Ja, zo'n kaartjes hebben echt niet meer nodig !
grtjes
Christa