donderdag 29 juli 2010

Tilda op het strand....

Hallo lieve allemaal,
.
Vandaag heb ik een echt vakantiekaartje voor jullie gemaakt.
Het lijkt me heerlijk om zo, lekker bij een zonsondergang op een hekje en met de warmte van de zon op je rug te zitten genieten van het geruis van de zee.....zucht....
Ik krijg er helemaal zin in om op vakantie te gaan!
.
Voor de kaart heb ik 3 stempels van Magnolia gecombineerd:
- de stempel Romantic Sunset van de wedding collectie als achtergrond,
- de stempel Beach Tilda van de zomercollectie 2009, maar Tilda i.pv. met haar voetjes in het water nu in het zand gezet en
- een tekststempel Once upon a time uit de Fairy Tale collectie.
.
De afdrukjes zijn ingekleurd met Distress inkt.
.
Verder heb ik aan materiaal gebruikt:
- Vintage Lace lint van Marinanne Design
- Prima Marketing E-line Flowers orange
- scrappapier Making memories Flutter (oranje papier)
- scrappapier Basic Grey Oliver Evan (de blauw/groene ruit)
- Scrappapier stippel uit het blok Nana Nursery (girl) van DCWV
- wat brads en een leuke bedel met "handmade"erop.
.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en ik zie uit naar jullie reacties!
.
Voor iedereen die op vakantie is of nog gaat: hele fijne vakantie dames!
.
Voor de thuisblijvers (zoals ik):
het designteam van Ge-We gaat gewoon door tijdens de zomervakantie!
.
Nog een vraagje aan jullie:
Op 26-27-28 augustus zijn de Knotsgekke kaartdagen weer in de Brabanthallen in Den Bosch.
Ge-We is daar natuurlijk ook aanwezig!
Wie gaat er allemaal naar de KGK-dagen?
Ik in elk geval wel een dag....later daarover meer....
.
Liefs,
Yvonne

11 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Yvonne,

Wat een geweldig kaartje!
Ik ga wel naar de beurs maar dan in zwolle ;) ik weet niet of jullie daar ook zijn.

Liefs Ida

xxx Myra xxx zei

leuk kaartje, Ik ga naar de beurs maar dan in zwolle

Jeanet van der Lee zei

Wat een prachtig kaartje zeg, zo leuk dat je verschillende stempels uit verschillende series hebt gecombineerd! Wij gaan morgen op vakantie, en als ik dit kaartje zie, krijg ik er echt zin in!

Anita zei

Yvonne wat een lief kaartje.
Mijn vakantie is ook al geweest en ik ga naar de KGK in Zwolle, toch wat dichterbij.

Gr. Anita

Made by Janet zei

Wat een geweldige vakantiekaart!
Krijg er idd zin in om ook zo lekker aan het strand te zitten...maar ook voor ons dit jaar niet :(

groetjes Janet

Erika zei

Wat een mooi kaartje!
Ben bijna jaloers op Tilda, kijk ze daar toch heerlijk zitten aan de zee.... hmmmm..... binnenkort ook maar een dagje doen.

Groetjes Erika

Patricia zei

Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt Yvonne.
Echt prachtig en lekker zomers.

Liefs Patricia

http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

Anoniem zei

Echt heel mooi.
Als ik dit zie zou ik ook wel op vakantie willen.
groetjes Gerda

Toos Awater zei

Wat een toepasselijk kaartje weer Yvonne heel mooi gedaan

Groetjes Toos

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk en mooi kaartje Yvonne, super!
Groetjes van Jacqueline

Neltine zei

Wouww die is leuk. Door dit kaartje krijg ik helemaal zin in de vakantie. Morgen gaan we naar Ameland, maar door jouw kaartje zit ik er nu al met mijn gedachten. leuk gedaan hoor;)

Groetjes,
Neltine