woensdag 21 april 2010

Wrapped Tilda

Hallo lieve allemaal,
Vandaag plaats ik mijn eerste kaartje als kersvers designteamlid van Ge-We.
Dit kaartje is op speciaal verzoek van Gerda en Erika.
De Magnoliastempel komt uit de kerst collectie "So Jolly & under the mistletoe 2009" en heet Wrapped Tilda. Ik vind hem zelf niet alleen voor de kerst, maar ook leuk voor de rest van het jaar....iedereen krijgt toch graag een cadeautje, nietwaar ;-)
Het afdrukje is ingekleurd met copic markers.
Voor de de rest heb ik gebruikt: Spellbinders-stansen, prachtig wit glitterpapier, diverse achtergrondpapier van Magnolia, geruit kant (ook wel ruffles genoemd), diverse bloemetjes en een mooi kant en klaar kwastje.
De randen van het achtergrondpapier heb ik "oud"gemaakt met de distresser van Tim Holtz (wat een supermakkelijk apparaatje!) en de randen licht bewerkt met distress inkt voor het verweerde effect.
Uiteraard kun je de gebruikte materialen terugvinden in de winkel van Ge-We.
Ik ben reuze benieuwd naar jullie mening!

Groetjes, Yvonne

14 opmerkingen:

Erika zei

Wat leuk dat je 'm al geplaatst hebt Yvonne, bedankt! Ik vind het echt een supermooi kaartje maar dat wist je al.

Groetjes Erika

De Creakeet van Peet zei

ik vind hem super leuk en idd de stempel hoeft niet perse voor de x-mas..liefs Peet

Katinka zei

Je kaartje is prachtig Yvonne!

Groetjes,
Katinka

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ik vind hem erg mooi geworden Yvonne!

Liefs Ida

Linda zei

Gewldige kaart, toppie
gr Linda

Anoniem zei

Echt heel mooi.
maar dat wist je al.
Groetjes Gerda

Anoniem zei

Echt heel mooi.
maar dat wist je al.
Groetjes Gerda

Made by Janet zei

Halloo,
Wat leuk dat je in ons team zit!!
Je kaart is echt een supermooie!!

Groetjes
Janet

Diane zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Echt schitterend.

Groetjes,
Diane

Anita zei

Dat is een zeer geslaagd kaartje als beginnend designteamlid
Complimenten hoor

GFr. Anita

angelique zei

Wauw Yvonne, je eerste kaartje hier is echt geweldig geworden, en id het stempeltje kan ook voor andere gelegenheden.

Groetjes Angelique.

chantal zei

wouw schitterend kaartje yvonne
erg leuk
liefs chantal

fridel zei

wat een schatig kaartje zeg
heel mooi groetjes frieda

Toos Awater zei

Wat een mooi kaartje Yvonne

Groetjes Toos