vrijdag 2 april 2010

Mini Easelkaart.....

Erica heeft in de Cards Only al laten zien dat je met Easelkaarten eindeloos kunt varieren , nu heb ik er een variatie op gemaakt waar ik de spellbinders bij gebruikt heb ...

Het is beslist niet moeilijk , dus ik zal het even kort uitleggen.....

  • Snijdt een reep cardstock van 20 cm x 10 cm en vouw dit dubbel
  • Pak nu je grootste maat van je cirkelspellbinders ,
    dus de gladde waar geen scallop aan zit, en leg dit precies op je stuk cardstock zodat je aan de zijkant een overlapping hebt, zodat je na het stansen een soort dubbele kaart krijgt.....Vouw één helft dubbel zodat je dus een soort ezel krijgt.....
  • Voila, je basis is klaar ! Nu pak je de grootste maat van de Scallop Spellbinder en stanst dus de scallop uit ...... Versier deze naar eigen idee .
  • Op de onderste helft heb ik een bloem + knoopje gedaan zodat mijn ezel blijft staan !

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd , mocht je vragen hebben .....dan hoor ik dat graag !

Gebruikte Materialen :
  • Papier : Basic Grey - Kioshi , kraft cardstock
  • Embellishments : Prima Flowers , spacers
  • Stempel : Magnolia , de tekst is een rubbon van Marianne Design

Ik wens jullie een heel fijn en gezellig paasweekend !

Groetjes,
Katinka



15 opmerkingen:

Erika zei

Ooooohhhh.... is ze me weer voor hoor grrrrrommmmm... hihi.
Maarreh... is niet erg hoor want ik vind dit echt een SUPERMOOI kaartje! En heel duidelijk uitgelegd, ik ga 'm vast ook een keertje maken.

Gezellig weekend!

Groetjes Erika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Katinka, super mooi en heel schattig!
Groetjes van Jacqueline

chantal zei

schitterend katinka
erg leuk gedaan
fijne paasdagen
groetjes chantal

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig dit!
Ga het zeker proberen.

Liefs Ida

Trudy zei

Je kaart is prachtig Katinka!
Fijne paasdagen.
Groetjes Trudy

Anneke zei

Een leuke kaart!!

Creagea zei

Supermooi........

Groetjes Gea

Toos Awater zei

Een supermooi kaartje Katinka

Voor jou ook fijne paasdagen

Groetjes Toos

regina zei

ochhhh wat mooi!!

gr regina

Diane zei

Hoi,

Ziet er erg leuk uit. Die ga ik zeker een keertje proberen.

Groetjes,
Diane

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Heel erg mooi, dank je wel voor de uitleg.

Groetjes Jolande

Anoniem zei

Echt heel mooi
Groetjes Gerda

daantje zei

wow dat ziet er mooi uit zeg leuk idee.
groetjes
Daantje

Katinka zei

Bedankt voor jullie leuke reacties !

Groetjes,
Katinka

Made by Janet zei

mooi gedaan hoor!!
Fijne pasen,

Groetjes Janet