dinsdag 20 april 2010

Nieuw Design Team Lid

Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie wel weten is Riet al geruime tijd erg ziek. Helaas is zij op dit moment niet in staat kaartjes voor ons te maken. In overleg met Riet hebben wij dan ook besloten dat zij stopt als Design Team Lid. Mocht ze in de toekomst weer kaartjes gaan maken, dan willen wij deze uiteraard heel graag weer plaatsen op ons Voorbeelden Blog en is Riet bij ons van harte welkom.

Namens het hele Team wil ik Riet heel erg bedanken voor alle mooie kaartjes die ze voor ons gemaakt heeft. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, heel veel sterkte meid!

Wij hebben vanmiddag aan Yvonne gevraagd of ze het plaatsje van Riet op wil vullen en ze heeft gelukkig JA gezegd en daar zijn wij heel erg blij mee! Yvonne maakt ook hele mooie kaartjes, neem maar 's een kijkje op haar blog.

Welkom Yvonne en heel veel succes en plezier in ons team!


Groetjes Erika

5 opmerkingen:

Katinka zei

Ook namens mij , heel erg welkom Yvonne en veel plezier met het maken van de voorbeeldkaartjes!

Groetjes,
Katinka

Anneke zei

Natuurlijk ook namens mij: welkom in ons designteam!

Groetjes Anneke

Toos Awater zei

Welkom Yvonne in ons designteam en heel veel succes gewenst, maar op je blog te zien gaat dat helemaal goed komen.

Groetjes Toos

Karin zei

Veel beterschap voor Riet. Hopelijk zal ze gauw weer opknappen.

En Yvonne jij veel succes met je nieuwe "job" ik ben benieuwd naar je komende kaartjes

Groetjes karin

Yvonne zei

Hallo "mede-team-leden" en natuurlijk ook alle andere Ge-We bloggers,

Wat een lief en warm welkom van het designteam....dank jullie wel!

Het niveau van het designteam ligt hoog dus ik ga de komende tijd flink mijn best doen.

Langs deze weg wens natuurlijk ook ik Riet veel sterkte en beterschap.

Groetjes,
Yvonne