dinsdag 13 april 2010

roze

Dit is wel een echte roze kaart geworden...maar ja..dat is dan ook wel mijn lievelingskleur.
Het papier is van een paperblock van Crea Motion-celebrate.
De stempel is van SCACD-elisabeth bell-Irish eyes.
Verder roze cardstock en de martha steward pons gebruikt.
De roos heb ik zelf gemaakt (zie eerdere post)
Ingekleurd met distress inkt. Ook heb ik hier en daar wat glitters gebruikt.
Op het "taartkleedje"zitten plakparels.
Hier nog een detailfoto van de bloemen...
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ik zeg..tot gauw,
Lieve groetjes Janet

9 opmerkingen:

chantal zei

wouw wat een schitteend kaatje janet
lekker roze helemaal tegek;)
liefs chantal

Erika zei

Ik hou ook wel van roze dus ik vind 'm super!

Groetjes Erika

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt zeg! mooi die bloemen ook zo. ja en roze is ook mijn zwak :)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Janet!

Liefs Ida

Unknown zei

een prachtige kaart, vooral die roos. zou ik ook graag maken maar weet niet hoe..ik kan hem ook niet vinden het voorbeeld jammer.



maar ontzettend mooi..

groetjes Leny.

Diane zei

Hij is inderdaad roze, maar wel mooi hoor! Lekker verder gaan met die kleur zou ik zeggen.

groetjes,
Diane

Anoniem zei

prachtig mooi
Groetjes Gerda

Erika zei

Leny, op 10 januari heeft Janet een tutorial geplaatst over het maken van de roosjes.

Groetjes Erika

*_Samantha_* zei

janet,

wat een mooie kaart is het geworden!

gr. samantha