donderdag 15 april 2010

Mapje

Dit keer heb ik voor jullie een beschrijving van een geld-kadobon-mapje.
Je begint met een stuk cardstock van 30x21.5cm.
Dit ril je op 7 en 15 (lange zijde)
En op 13 en 27 (korte zijde)
Knip dan de stukken weg zoals op de bovenste foto.
Nu kun je hem vouwen.
Maak ik het overslagje een paar gaatjes (zie foto onder)
Doe het flapje even dicht en teken even af waar de volgende gaatjes moeten komen.
(zie foto onder)
Deze maak je dan alleen door 1 laagje en niet dwars door het hele mapje.
Hier kan dan straks het lintje door om het mapje te sluiten.
Nu kun je het mapje versieren naar eigen idee.
Ik heb gebruik gemaakt van een stempel van Tina Wenke-van Stampavie.
Ingekleurd met distress inkt.
Uitgestanst met een nestabilitie.
Verder weer de magnoliabloemen en wat plakparels.
Ook heb ik het tasje rondom nog doorgestikt .
Strikje erop en je hebt een heel leuk kadootje.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden !
Lieve groetjes Janet




10 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

ik vind hem in een woord Super...patroontje lig nu op mijn buro om gemaakt te worden..bedankt..liefs Peet

Anneke zei

Wat een leuk idee!!

Erika zei

Wat leuk Janet!
En zo super dat je de uitleg er weer bij hebt gezet.

Groetjes Erika

Anoniem zei

Echt heel mooi
Ik ga er zo aan beginnen
Groetjes Gerda

Anita zei

Wat een leuk kadotasje en super dat je het patroon erbij zit.
Dankje

Gr. Anita

Toos Awater zei

Deze is ook weer zo super Janet een erg leuk idee

Groetjes Toos

chantal zei

wouw leuk idee
leuk resultaat ook
echt super
liefs chantal

Katinka zei

Erg leuk en ook nog eens eenvoudig te maken !

Groetjes,
Katinka

made by Els zei

Ik vind hem gewoon schitterend en een hele fijne en duidelijke uitleg. Bedankt.
Groetjes Els

Karin zei

leuk!! bedankt voor de uitleg

Lieve groetjes karin