zaterdag 24 april 2010

De nieuwe Magnolia Fairy Tale collectie komt er aan!

Nog een paar nachtjes slapen en dan het is zover: de nieuwe Magnolia Fairy Tale collectie komt binnen en vanaf de 27ste verkrijgbaar bij Ge-We! (Ze zijn nu al te pre-orderen!)
Er zitten weer prachtige stempels en papier bij.
Deze kaart (zowel stempel als scrap-papier) is daar alvast een voorproefje van....
Ik ben benieuwd naar jullie reactie en of jullie de nieuwe serie net zo leuk vinden als ik!
Zal ik meteen een klein geheimpje verklappen.... ik ben met nog een kaart bezig met spulletjes van de Fairy Tale collectie!
De kaart is ingekleurd met distress inkt. Verder heb ik gebruikt: lint, Magnolia Chandeliers, plakpareltjes en strasssteentjes, een takjespons en bloemetjes.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Yvonne

11 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Yvonne!
Ook mooi zoet.

Liefs Ida

m@deliefjuh zei

wauw! prachtig gemaakt!

Erika zei

Wowww... schitterend Yvonne!

Groetjes Erika

Creagea zei

Wauw,wat een supermooi kaartje..

Groetjes Gea

cristel zei

hij is in ieder geval prachtig
grtjs

Katinka zei

jaja , de nieuwe collectie is weer heerlijk zoet...
Jij hebt er een pracht creatie mee gemaakt!

Groetjes,
Katinka

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Heel erg mooi.
groetjes Gerda

Unknown zei

Wat een mooie kaart! Top!

Anneke zei

ooh, wat een mooi kaartje!
En zulk leuk papier, dat had ik nog niet gezien :D
Groetjes Anneke

chantal zei

wouw yvonne
wat een super leuk kaartje
echt super:D
liefs chantal