maandag 30 juni 2014

Happy Birthday

Hallo lieve blogvriendinnen,

Gezellig dat jullie weer even langskomen.

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met nieuwe stempels die bij Ge-We te verkrijgen zijn.
Het zijn stempeltjes van Scrapberry's en zijn echt spotgoedkoop!
Deze set is inmiddels al weer op maar Gerda van Ge-We wil ze vast wel voor je betstellen.

Ook het papier is van Scrapberry's en dit blokje heet Rose Garden.


De tekst stempel komt ook uit dezelfde set.

Dan heb ik voor de vorm van de kaart de Crealies XXL stansen gebruikt nummer 1.

Ik heb de grootste gebruikt voor de vorm van de kaart.
De 2 kleinste heb ik gebruikt om de grote bloem van te maken.


In het midden zit een grote brad uit mijn voorraad

Dan nog een clos-up van het afdrukje wat ik het ingekleurd met Sennelier. Ook bij ge-we in de dozen en in alle losse napjes te verkrijgen.



bedankt voor je bezoekje.

liefs Anke

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is die schattig ! heel erg mooi en lief kaartje werd het zo
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Een heel lief kaartje hoor. Prachtig
groetjes Joke

Hanny zei

OOO Wat een schatje is dit zeg!
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cobie zei

Leuke kaart heb je gemaakt!

Groetjes Cobie