vrijdag 6 juni 2014

Mixed Media canvas

Goedemorgen lieve luitjes,

Dit canvas heb ik gemaakt tijdens de Open Dag bij Ge-We Hobby waar ik heb zitten demonstreren hoe je zo'n canvas maakt. Het hangt nu bij Ge-We Hobby in de winkel.

Ik heb een canvas van 20 x 20 cm op een canvas van 30 x30 cm geplakt. De structuurpasta en de blauwe en zilveren kleur heb ik door laten lopen van het ene canvas naar het andere om het één geheel te maken. Ik heb Inkagold van Viva Decor gebruikt om de kleur aan te brengen middels een minimister en ook rechtstreeks uit het potje met een vochtig penseel.
Ik heb Mask Art Stencils van CraftEmotions en van Dutch Doobadoo gebruikt.
De klok is van Tim Holtz net als sommige embellishments, andere embellishments zijn van Steampunk. Bloemen, fietslampjes, moeren, rozenblaadjes van klei, papier uit een leesboek, gaasverband, jutetouw, de sluiting van een ritssluiting en natuurlijk de letters Ge-We, en hun handelsmerk, het schaartje, mogen allemaal niet ontbreken. 


Lijkt het je ook leuk om een Mixed Media canvas te maken, stuur dan een mailtje naar Ge-We Hobby. Bij genoeg deelnemers kunnen we samen een datum afspreken. 

Gezellig dat jullie hier weer waren.

Ik wens jullie allemaal een fijne weekend!!!
Liefs, Nicole

1 opmerking:

ania zei

Zachwycająca, delikatna, mistrzowska praca!