zaterdag 7 juni 2014

Mijn eerste boekje..

Hoi allemaal,

Volgende week ga ik op kraamvisite bij een collega, ik heb voor haar een boekje gemaakt met allerlei leuke weetjes van het eerste (baby)jaar.

De tekst heb ik zelf bedacht en geprint op designpapier van Pion.

Het hele boekje heb ik gemaakt met pion papier. 
Het mdf is van Joy!Crafts. Daar heb ik van 2 boekjes, 1 gemaakt.

Voor de rest heel veel dutch doobadoo spulletjes gebruikt en heel veel leuke houten frampjes..
en lekker veel gekliederd met Gesso.
















Ik hoop jullie weer een beetje geinspireerd te hebben!

Groetjes,
Rebelleke

6 opmerkingen:

Anke zei

Geweldig Annet! Heel mooi gemaakt.
liefs Anke

sjanie zei

Wat een supermooi babyboekje.
Leuk dat de ouders zoveel dingen in kunnen vullen.

Liefs, Sjanie

Muuske zei

Prachtig baby boekje heb je gemaakt.Heel mooi gedaan.groetjes Margo.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een schitterend boekje.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Wow, dit is echt supermooi gemaakt, wat een schitterend boekje, prachtig. Ik ben er helemaal weg van, er is zoveel moois te zien.
Fijne zondag, Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

corrie van der Meeren zei

Gelukkig hier was ik al een tijd naar het zoeken.Ben er al mee begonnen met wat andere maten.
Lekker aan het uitproberen.