zaterdag 21 juni 2014

Do small things with great Love

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag weer een kaart van mij gemaakt met één van de nieuwste shape artmallen van Dutch Doobadoo.


Edwin in Bearskin ingekleurd met Sennelier en voor de huid heb ik Distress inkpads, Tattered Rose en Vintage Photo gebruikt. Ik had de huid namelijk al ingekleurd toen ik nog geen Sennelier had.........hahhah!!
Hoed, broek en schoenen: 755 
Jasje: 689
riem, mouw- en schouderkappen: 566

 
 

Gebruikte materialen:
-De vorm is één van de nieuwste shape artmallen van Dutch Doobadoo
-het Designpapier is van Magnolia
-Edwin in a Bearskin is van de Little London Collectie van Magnolia
-ingekleurd met Sennelier 
-De Big Ben is een craftable van Marianne Design, het embossinggedeelte aangezet met Inkagold van  Vivadecor
-Edwin uitgestanst met een Nestabilitie van Spellbinders
-De twee tags zijn Doohickeys van Magnolia
-Achter de Big Ben de Notepad snijmal van Dienamics gebruikt.
-De handgeschreven tekst, door mijn dochter, geschreven op de Tattered Banners snijmal van Tim Holtz

Gezellig dat jullie weer even langs zijn gekomen en een heel fijn weekend allemaal!!!!!!!

1 opmerking:

roelie zei

mooi gedaan dit kaartje

gr roelie